اگرچه روح الله زم عنصر اصلی رسانه دروغ‌پرداز آمدنیوز بود، اما به نظر نمی‌رسد که فقط وی در مدیریت و هدایت این رسانه ضدانقلاب نقش داشته باشد.
کد خبر: ۷۹۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 21 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: ‌در یک عملیات امنیتی «روح الله زم» سرشبکه وبسایت آمدنیوز به دست ماموران سازمان اطلاعات سپاه افتاد. وی که از سوی سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جمله فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می‌شد در فرانسه اقامت داشت و از همان جا اقدام به هدایت این سایت ضدانقلاب می‌کرد.

افکارعمومی پس از دستگیری روح الله زم به دنبال چیست؟ / وقتی تن ضدانقلاب از افشاگری درباره ماجرای آمدنیوز به لرزه در می‌آید

روح الله زم با تاکتیک انتشار اخبرا جعلی به عنوان افشاگری سعی کرده بود اعتباری برای خود کسب کند. اگرچه روح الله زم عنصر اصلی رسانه دروغ‌پرداز آمدنیوز بود، اما به نظر نمی‌رسد که فقط وی در مدیریت و هدایت این رسانه ضدانقلاب نقش داشته باشد.

آمدنیوز یک شبکه از حضور ضدانقلاب بود که فعالیت آن به یک نفر منتهی نمی‌شده است و بسیاری اعتقاد دارند که افرادی با زم همکاری داشتند و در قالب یک شبکه سعی کردند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

افکارعمومی پس از دستگیری روح الله زم به دنبال چیست؟ / وقتی تن ضدانقلاب از افشاگری درباره ماجرای آمدنیوز به لرزه در می‌آید

در همین رابطه، «سید محمود رضوی» از جمله تهیه کنندگان سینما از همین مطالبه افکارعمومی سخن می‌گوید و بیان می‌کند: «ضمن تقدیر و سپاس از #اطلاعات_سپاه بابت عملیات موفق دستگیری روح الله زم، پیشنهاد میکنم به سرعت جزئیات اطلاعات مربوط به این پرونده و شبکه نفوذ داخلی آمر و مرتبط با وی در هر سطحی که هستند، با جزئیات منتشر شود شاید یکی سرش درد میکرد و رفت ماجرای آمدنیوز را ساخت.»

هراس ضدانقلاب از افشاگری درباره پشت پرده آمدنیوز

قطعا ماجرای آمدنیوز برای افکارعمومی هنوز یک ماجرای آشکار نیست و جزئیات نسبتا پیچیده‌ای دارد. از سوی دیگر رسانه‌های معاند از جمله ضدانقلابیونی که همدست امثال روح الله زم هستند در این خلاء اطلاع رسانی سعی می‌کنند که بازهم به شیوه آمدنیوز دروغ پراکنی کنند و افکارعمومی را از اصل ماجرا دور سازند.

رسانه‌های ضدانقلاب ازجمله بی بی سی فارسی و رادیو فردا با بیان اینکه روح الله زم تنها یک خبرنگار بوده است مطرح می‌کنند که وی طی عملیاتی ربوده شده است. وارونه سازی و شخصیت سازی برای فردی که خود اعتراف کرده است و با سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ارتباط بوده است، از جمله سناریو‌های رسانه‌های بیگانه برای ماله کشی روی ماجرای آمدنیوز است.



افکارعمومی پس از دستگیری روح الله زم به دنبال چیست؟ / وقتی تن ضدانقلاب از افشاگری درباره ماجرای آمدنیوز به لرزه در می‌آید

به نظر می‌رسد در این راستا نیز برای باطل کردن سناریو و نقشه رسانه‌های بیگانه برای تطهیر سازی روح الله زم بایستی اطلاعات مربوط به آن برای تنویر افکارعمومی منتشر شود.  از همین امروز ترس و واهمه خصوصا در رسانه‌های بیگانگان در خصوص افشای نام افرادی که با روح الله زم همکاری می‌کردند اشکار است.


منبع: راه دانا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار