رئیس ستاد اربعین :
رئیس ستاد اربعین با بیان این‌که ۷۷ نفر از زائران اربعین جان خود را از دست داده‌اندگفت: بیش از نیمی از این افراد جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند.
کد خبر: ۷۸۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 17 October 2019

به گزارش تابناک سمنان حسین ذوالفقاری رئیس ستاد اربعین صبح امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: از ابتدای محرم تاکنون بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر حسینی از مرز‌ها خارج و به عراق سفر کردند و تاکنون حدود ۲ میلیون نفر به ایران بازگشتند. روند بازگشت زائران افزایش داشته است و از ساعت صفر بامداد تا ۸ صبح امروز حدود ۱۰۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند.

او ادامه داد: تمهیدات لازم برای تغذیه، اسکان و انتقال زائران برای شرایط ورود حداقل ۳۰۰ هزار زائر به مرز‌ها فراهم است و برای جمعیت بیشتر زائران هم تدبیر‌های لازم را داریم. اتوبوس‌های بین‌شهری، شهرداری‌های کشور و همچنین امکانات ستادکل نیرو‌های مسلح در مرز‌ها مستقر است تا بتوانیم خدمات مناسبی به زائران ارائه کنیم. اگر روند بازگشت زائران مثل امروز و روز‌های گذشته باشد، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه ۷۷ نفر از زائران جان خود را از دست داده‌اند، گفت: بیش از نیمی از این افراد جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند بنابراین توصیه ما این است که کسانی که خودوری شخصی دارند، قبل از استراحت کافی حرکت نکنند. آرامش بیشتری داشته باشند تا به سلامت به کشور بازگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار