گری هوپر مهاجم 31 ساله انگلیسی که مورد توجه استقلال بود، به تیم والنینگ فونیکس استرالیا پیوست.
کد خبر: ۷۸۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 17 October 2019

به گزارش تابناک به نقل از "ورزش سه"، پس از این که مذاکرات استقلال با گری هوپر راه به جایی نبرد، او خیلی سریع به دیگر پیشنهادش پاسخ مثبت داد و با امضای قراردادی به تیم والنینگ فونیکسس پیوست؛ تیمی در A-League استرالیا که هفته آینده بازی حساسی با اف سی سیدنی خواهد داشت.

مدیرعامل این باشگاه با اعلام رضایت کامل نسبت به این خرید عنوان کرد: ما به دنبال مهاجمی خیلی خوب بودیم و بسیار خوشحالیم که گری هوپر را استخدام کردیم. او بازیکنی برجسته و شاخص است که به ما کمک خواهد کرد و شک ندارم هواداران از عملکرد او هیجان زده خواهند شد.

گری هوپر که در مقطعی گزینه تیم پرسپولیس هم بود، با زدن 198 گل در لیگ های مختلف صاحب رکوردی ویژه است. او گلزنی در لیگ برتر، چمپیونشیپ، لیگ دسته دوم، FA کاپ، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اسکاتلند، جام حذفی اسکاتلند، یورو لیگ و... را تجربه کرد و مهاجمی شناخته شده محسوب می شود.

وی فوتبالش را از تیم تاتنهام هاتسپر آغاز کرد و سپس پیراهن تیم هایی چون گریز اتلتیک، سوثند یونایند و... را هم پوشید.
هوپر در سال ۲۰۰۸ با امضای قراردادی به لیگ اسکاتلند و تیم سلتیک پیوست و سطح جدیدی از دوران فوتبال خود را تجربه کرد. وی در سال نخست قرارداد عنوان آقای گلی را کسب کرد و همچنین با سلتیک به قهرمانی جام حذفی دست یافت.

او در خصوص پیوستن به فونیکس گفت: بسیار خوشحال هستم و این را یک چالش جدید در فوتبال خود می‌دانم. من واقعا از این که بخشی از تیم والنینگ فونیکس هستم، هیجان زده ام.

این تیم بازی بعدی اش را در مقابل اف سی سیدنی برگزار خواهد کرد اما گری هوپر از بازی با پرث گلوری به جمع بازیکنان اضافه می‌شود. به گفته رسانه های استرالیایی، هوپر شماره ۸۸ را در تیم جدیدش در اختیار خواهد داشت.

او هفته گذشته مذاکرات زیادی با مدیران استقلال انجام داد اما در نهایت حضورش در تهران منتفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار