فرماندار سمنان گفت: 9 موکب شهرستان سمنان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 25 September 2019

سیدعباس دانایی صبح امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی اربعین حسینی شهرستان سمنان ضمن بررسی آخرین گزارش آمادگی‌ها و نیازمندی‌های موکب‌های فعال در این شهرستان برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی، از ثبت‌نام بیش از هشت هزار نفر تاکنون از استان سمنان در سامانه سماح خبر داد. 

فرماندار سمنان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین یک همایش جهانی است، ادامه داد: 9 موکب شهرستان سمنان برای اسکان، پذیرایی، ارائه خدمات فرهنگی و ... به زائران اربعین حسینی برپا می‌شود.

دانایی با بیان اینکه در مجموع استان سمنان 34 موکب برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا می‌کند، افزود: از این تعداد، عوامل اجرایی 13 موکب از مرکز استان حضور پیدا خواهند کرد که 9 موکب به‌صورت شهرستانی و چهار موکب به‌صورت استانی خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: باید با تمام توان برای فراهم‌سازی امکانات لازم برای برپایی این موکب‌ها تلاش کنیم تا خدمات به نحو احسن و در شأن زائران اربعین حسینی به آنها ارائه شود.

فرماندار سمنان از هماهنگی‌های صورت‌گرفته با دستگاه‌های متولی برای تأمین کالاهای اساسی موکب‌ها خبر داد و بیان کرد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و از ظرفیت مردم و خیران نیز در این راستا استفاده شود.

دانایی از حضور نماینده استان سمنان در قرارگاه‌های نجف و کربلا با عنوان کمیته تغذیه و اسکان با هدف هماهنگی و تسهیل در پیگیری مشکلات موکب‌ها خبر داد.

دانایی خاطرنشان کرد: زائران اربعین حسینی برای اعزام مبلغ 15 هزار تومان حق بیمه و هفت هزار تومان بابت خدمات جمعیت هلال احمر پرداخت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار