معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور؛
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: یک هزار و ۵۰۰ نقطه حادثه خیز کشور در راستای کاهش تصادفات رانندگی شناسایی شد که در گام نخست ۲۵۰ مورد از این تعداد به تایید پلیس پلیس رسید و تاکنون ۵۶ نقطه که ۲ مورد آن در استان ایلام واقع است، برطرف شده است.
کد خبر: ۷۸۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 24 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ خداداد مقبلی  در همایش پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی با محوریت اربعین در ایلام اظهار داشت:سهم حمل و نقل کشور از مسیرهای ریلی و هوایی تنها ۱۵ درصد است و جاده ها بیشترین حجم تردد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۸۵درصد شبکه ارتباطی اصلی کشور را شاهراه های جاده ای تشکیل داده که این کریدورها نقش اساسی در چرخه اقتصاد کشور ایفا می کنند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: حجم بالای تردد و ترافیک در جاده های برون شهری در ایجاد سوانح و حوادث رانندگی تاثیر بسزایی دارد که برای کاهش این مخاطرات باید زیرساخت های حمل و نقل ریلی و هوایی و نیز رعایت فرهنگ رانندگی تقویت شود.

 وی یادآور شد: یک هزار و ۵۰۰ نقطه حادثه خیز کشور در راستای کاهش تصادفات رانندگی شناسایی شد که در گام نخست ۲۵۰ مورد از این تعداد به تایید پلیس پلیس رسید و تاکنون ۵۶ نقطه که ۲ مورد آن در استان ایلام واقع است، برطرف شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار