کد خبر: ۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸ 24 February 2015
قائم مقام وزیر کشور گفت: مازندران کاری بزرگ و جهادی در زمینه طرح های دریا انجام داده است.
به گزارش مهر، مرتضی میرباقری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران با بیان اینکه در مازندران کار خوبی تیمی انجام شده، گفت: ظرفیت خوبی برای اجرای طرح ملی دریا در مازندران وجود دارد و برنامه ریزی مطلوبی صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه مازندران کاری افتخارآفرین و غرور آفرین را در حوزه طرح دریا انجام داده، گفت: مازندران کاری بزرگ و جهادی در این زمینه انجام داده است.

طرح های دریا پایدار و دائمی می شود

میرباقری با اشاره به کاهش شمار غریق در سواحل عنوان کرد: قطعا طرح دریا باید حالت پایدار پیدا کند و برای اولین بار بصورت موثر بحث سواحل در برنامه ششم وارد شده است.

قائم مقام وزیر کشور درباره پشتیبانی امکاناتی و بودجه ای یادآور شد: اگر قرار است پشتیبانی های بودجه ای صورت گیرد به یک بیلان کار نیاز داریم.

وی افزود: سال گذشته هیئت دولت پذیرفت که باید پشتیبانی موثری از طرح دریا انجام دهد و ۲۶ میلیارد تومان اعتبارات ویژه به این طرح های تخصیص داده شده و تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات محقق شده است.

میرباقری، با تاکید بر تزریق منابع برای اجرای طرح های دریا گفت: انتظار دولت این است که باید اجرای این طرح ها با شتاب بیشتری انجام گیرد و خوشبختانه مازندران در زمینه طرح های دریا رکورد زده است.   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار