به مناسبت روز داروساز؛
معاون غذا و دارو به همراه مدیر دارویی معاونت و رئیس انجمن داروسازان استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت دانشمند حکیم محمد زکریای رازی و روز داروساز از داروسازان بیمارستان‌های تابعه دانشگاه و جمعی از داروسازان بخش خصوصی تجلیل کردند
کد خبر: ۷۷۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 27 August 2019
تقدیر و تجلیل از داروسازان استان مرکزی
به گزارش تابناک مرکزی  به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، به مناسبت گرامیداشت دانشمند حکیم  محمد زکریای رازی و روز داروساز دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه مدیر دارویی معاونت دکتر سلمان زاده و رئیس انجمن داروسازان دکتر احد زاده از داروسازان شاغل در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه و جمعی از داروسازان بخش خصوصی تجلیل شد.

دکتر علیمرادیان از زحمات جمعی داروساز در اراک تقدیر کرد و حضور دائمی داروسازان در مراکز درمانی بخصوص در ایام تعطیل را از قابلیت‌های دانشگاه برشمرد.

 

دکتر علیمرادیان گفت: داروسازان آسایش و آرامش خاطر خود را در راه تأمین سلامت بیماران هزینه می‌کنند تا بتوانند رنج بیماران را کاهش دهند.

 وی افزود: در تکمیل زنجیره ارزشمند درمان برای یک بیمار، بدون شک، داروساز یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های به هم تنیده شده و موثر مورد نیاز در این مسیر مقدس است که در تلاش برای شفای بیمار نقشی بی مانند دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار