یادداشت مهمان
عدالت و مبارزه با فساد، چهارمین محور گام دوم انقلاب است؛ شهین باهر گام دوم را به منزله یک دستورالعمل اجرایی دانسته و برای تحقق بندهای آن پیشرو بوده است.
کد خبر: ۷۷۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 27 August 2019

به گزارش تابناک تبریز، گام های بزرگ و موثر شهین باهر برای مبارزه با فساد و بستن مبادی آن در شهرداری تبریز برای همه مبرهن بوده، حال به بخش هایی از گام های عملی وی در جهت توسعه عدالت اجتماعی و بازخوردهای ان می پردازیم.

شهردار تبریز همچنان که در ابتدای سکان داری مدیریت شهری و تبیین اهدافش، ارتقای عدالت اجتماعی را هدف گذاری نموده بود، در جهت توانمندسازی مناطق کم برخوردار گام برداشته و توجه به مناطق کم برخوردار را همواره در اولویت اقدامات شهرداری قرار داده است.

چینش پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در دوره مدیریت شهین باهر به گونه ای بوده که همواره لبه ترازو به سمت مناطق کم برخوردار سنگینی کرده و مسئولین استانی و شهری نیز بر این مهم صحه گذاشته اند، در بهره برداری از پروژه های اخیر منطقه ۷، استاندار آذربایجان شرقی از تلاش شبانه روزی شهرداری برای توسعه شهر قدردانی میکند؛ سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا نیز با اشاره به ایجاد راه های دسترسی، مسیرگشایی ها، احداث امکانات عمومی و فضای سبز در مناطق کم برخوردار توسط شهرداری که باعث توسعه مناطق محروم می شود از توجه ویژه شهرداری تبریز به این مناطق قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :