معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:دستگاه های تخصصی و بانک های عامل در پرداخت تسهیلات روستایی مشارکت بیشتری کنند تا طرح های موجود استان تعیین تکلیف شوند و هم چنین طرح های جدید شناسایی و جهت پرداخت به بانک ها معرفی شوند.
کد خبر: ۷۷۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 27 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام، حیدر نعمتی اظهار داشت:  دستگاه‌های تخصصی پرونده دریافت تسهیلات متقاضیان را تکمیل کرده و به بانک‌ها ارایه دهند تا روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد.

معاون استاندار ایلام افزود: پرداخت تسهیلات به رسته‌های مختلف شغلی از طریق دبیرخانه پیگیری تا سهم تسهیلات دستگاه‌های حمایتی و غیرحمایتی ابلاغ شده به بانک‌ها هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

نعمتی بر فعال تر شدن کمیته نظارت و کمیته فنی تاکید کرد و گفت: دستگاه های تخصصی و بانک های عامل در پرداخت تسهیلات روستایی مشارکت بیشتری کنند تا طرح های موجود استان تعیین تکلیف شوند و هم چنین طرح های جدید شناسایی و جهت پرداخت به بانک ها معرفی شوند.

نعمتی بر نظارت مستمر بر روند پرداخت اشتغال روستایی تاکید کرد و افزود: تسهیلاتی که از اهداف اصلی انحراف پیدا کرده اند باید دین حال شود.

وی بر برگزاری همایش فرمانداران استان با حضور استاندار اشاره کرد و گفت: مدیران عملکرد شهرستان و دستگاه های خود را به فرمانداران اعلام نمایند تا آن ها به عنوان نقشه راه دولت و سیاست های دولت به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: استفاده از مهارت آموزی در محیط کار واقعی، یارانه دستمزد و کارورزی مد نظر است که باید سعی شود این دستورالعمل ها به صورت جدی از طرف دستگاههای اجرایی پیگیری و اطلاع رسانی شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار