شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان غربی به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۶۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 26 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان غربی به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

باسمه تعالی

اکنون که در طلیعه چهلمین سالگرد اقامه آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرارگرفته ایم تدبیر و عمق اندیشه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل و اقامه اولین نماز جمعه در پنجم مرداد ماه سال 58 به امامت حضرت آیت الله طالقانی (ره) بیش از پیش نمایانتر می شود.

مدیریت داهیانه و رهنمود های مقام معظم رهبری در ادامه مسیر روشن امام خمینی (ره)، همواره اعتلا بخش ، امیدآفرین ،و مایه تقویت جایگاه رفیع نماز جمعه در نظام اسلامی بوده و برگزاری با شکوه این آیین که همواره توأم با توصیه به رعایت تقوا و تعمیق بینش سیاسی بوده توانسته است در طول چهل سال اقتدار نظام اسلامی در برهه های حساس انقلاب، جایگاه اصلی و تأثیرگزاری خود را در بین آحاد مردم تثبیت کند.

اکنون که در آستانه چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه قرار داریم از همه آحاد مردم مؤمن ، انقلابی و غیور آذربایجان غربی دعوت می کنیم تا در عمل به منویات مقام معظم رهبری در تبلیغ و ترویج این فریضه الهی، این هفته نیز همانند قبل حضور با شکوهی در نمازهای جمعه مصلاهای سراسر استان داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار