امام جمعه موقت سمنان: ایران سازشی با مستکبران ندارد/مذاکره با آمریکا چیزی جز ضرر و زیان نیست
کد خبر: ۷۵۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 29 June 2019
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته که در مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد با اشاره به ادعاهای دروغین حقوق بشری آمریکا اظهار داشت: دولت آمریکا جنایات بی‌شماری را مرتکب شده است و جای تعجب است که این جنایت‌پیشگان چگونه دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را داعیه‌دار می‌دانند.
وی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام تمام‌شدنی نیست افزود: وقوع کودتاها، حمایت از منافقان و مزدوران داخلی و خارجی، کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع و دست داشتن در ترور اشخاص برجسته از عالمان روحانی تا دانشمندان هسته‌ای کشورمان همه و همه ازجمله جنایات دولت آمریکا علیه ملت ایران است.
امام‌جمعه موقت سمنان اظهار داشت: ملت ولایتمدار ایران مقاوم و مقتدر و باصلابت برابر استکبار جهانی ایستاده و خواهد ایستاد و هرگز تن به ذلت نخواهد داد.
امام جمعه موقت سمنان: ایران سازشی با مستکبران ندارد
 
وحدت و انسجام ملی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان با وحدت و انسجام ملی همواره خنثی‌شده است افزود: این وحدت و انسجام باید بیش‌ازپیش تقویت شود تا دسیسه دشمنان در ایجاد اختلاف و درگیری و هرج‌ومرج در کشورمان نقش بر آب شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد با بیان اینکه ایران تن به مذاکره با دشمنان نخواهد داد و سازشی با مستکبران ندارد گفت: آمریکا هرگز قابل‌اعتماد نبوده و نخواهد بود و مذاکره با آن‌ها چیزی جز ضرر و زیان ندارد.

امام‌جمعه موقت سمنان به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در هفته‌های اخیر به دست توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران در دفاع از وجب‌به‌وجب خاک این مرزوبوم با احدی شوخی ندارد و با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد در ادامه با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه بیان داشت: دستگاه قضائی کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و قاطعانه با مفسدان و مجرمان برخورد می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار