فرمانده انتظامی آبدانان
فرمانده انتظامی آبدانان از کشته شدن یک نوجوان بر اثر تیراندازی با اسلحه ساچمه ای در بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 27 June 2019

به گزارش  تابناک ایلام، سرهنگ محمد سلیمی زاد گفت: شب گذشته در پی تماس تلفنی مردمی با فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر کشته شدن یک نفر با سلاح گرم در بخش مورموری شهرستان آبدانان، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و تحقیقات اولیه مشخص شد پسر بچه ۱۱ ساله ای که به همراه برادرخود در حال بازی با اسلحه بوده با توجه به مسلح بودن اسلحه، با شلیک گلوله از ناحیه سر وصورت دچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی های انجام شده، بالگرد اورژانس هوایی استان جهت انتقال مصدوم به سمت شهرستان آبدانان پرواز کرد اما فرصتی برای نجات وجود نداشته و قبل از رسیدن به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در پایان با بیان اینکه وجود سلاح امروز به‌عنوان یک آسیب جدی محسوب می‌شود، توصیه کرد: نگهداری و حمل سلاح در منزل، و عدم نگهداری صحیح از آن می تواند آسیب ها، خطرات و حوادث ناگواری را به همراه داشته باشد و نیاز است خانواده ها از عواقب ناگوار نگهداری سلاح آگاهی یابند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار