آیا مدیر کم داریم؟
گفته می شود به دلیل معرفی برخی چهره های سیاسی نزدیک به استاندار اردبیل ، سازمان مرکزی حج و زیارت با آوردن این دلیل که فرد معرفی شده کارمند این سازمان نیست از قبول مدیر معرفی شده طفره رفته و یک مدیر پروازی را منصوب کرده است.
کد خبر: ۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ 24 February 2015

به گزارش تابناک اردبیل، نزدیک 9 ماه است که اداره کل حج و زیارت استان اردبیل با مدیریت پروازی اداره می شود. گفته می شود مدیر کل حج و زیارت استان تاکنون حاضر به اقامت دائم خانواده خود در اردبیل نشده است و حتی خودش نیز دو سه روز در هفته در محل کار خویش مستقر می شود.

گفته می شود به دلیل معرفی برخی چهره های سیاسی نزدیک به استاندار اردبیل ، سازمان مرکزی حج و زیارت با آوردن این دلیل که فرد معرفی شده کارمند این سازمان نیست از قبول مدیر معرفی شده طفره رفته و عجالتاً یک مدیر پروازی را به این سمت منصوب کرده است.

نشریه اندیشه اردبیل در شماره 352 خود از این ادامه این وضعیت و بی توجهی و بی خیالی مسئولان نسبت به این موضوع انتقاد کرده و پرسیده است: مدیری که نصف هفته را در محل کار خود حاضر نباشد با چه کیفیتی امورات را رتق و فرق خواهد کرد؟

این نشریه اضافه کرده است: اردبیل تا چند وقت پیش دهها مدیر از جمله وزیر، معاون وزیر، استاندار و معاون استاندار و مدیر کل به دیگر مناطق کشور صادر کرده بود حال چه اتفاقی افتاده است که در دولت تدبیر وامید باید مدیران پروازی غیر بومی اداراتی مانند حج و زیارت را اداره کنند؟!

اداره کل حج و زیارت استان اردبیل در حالی با مدیریت پروازی اداره می شود که استان اردبیل یکی از شهرهای مذهبی کشور است و انتظار می رود ادارات و سازمانهای مذهبی آن پرتحرک تر و فعال تر باشند.

حال سئوال اینجاست که آیا اداره کل حج وزیارت اردبیل به مدیر تمام وقت مستقر نیاز ندارد و آیا اردبیل مدیر کم دارد که مجبوریم از مدیران غیر بومی پروازی استفاده شود؟!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار