رییس کمیته جوانان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان از برگزاری گردهمايى جوانان بازرگان و فعال اقتصادى با عنوان آسمان فیروزه ای خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲ 24 February 2015

امیر کشانی رییس کمیته جوانان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان این مطلب به خبرنگارتابناک اصفهان گفت: این همایش در دو بخش رصد ستارگان و بررسی فعالیت های جوانان بازرگان اصفهان صورت می پذیرد.

وی افزود: جوانان امروز به عنوان آینده سازان عرصه تولید و تجارت کشور به عنوان "نقاشان بی نقش" هستند و باورمندی به جوانان باید به طور عینی و عملی در عرصه های گوناگون اجتماعی و اقتصادی کشور باشد و این موضوع نباید در قالب شعار خلاصه گردد.

رییس کمیته جوانان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بر شمردن اهداف گردهايى افزود: این همایش یک روزه با سه هدف کلی بررسی مشارکت های اجتماعی جوانان، پذیرفتن نقش های موثر و بررسی راهکارهای حضور ثمر بخش جوانان برگزار و در پایان با جمع بندی مطالب ارائه شده توسط سخنرانان و جوانان بازرگان به عنوان مطالبات جوانان در نظر گرفته خواهد شد.

امیر کشانی تصریح کرد: این نشست در کنار همایش های برگزار شده به همت كميته جوانان اتاق بازرگانى اصفهان نظیر ، نقش جوانان در توسعه اقتصادی کشور، سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی و معرفی برگزیدگان جوانان صادرکننده همچنین برای اولین بار در کشور، با هدف افزایش آگاهی ها و خردورزی جوانان بازرگان و حضور عملی آنها در صحنه های مختلف انجامیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار