مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: این سازمان از استخدام های نامناسب انجام شده در سال های گذشته همچنان رنج می برد.
کد خبر: ۷۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 11 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی بیرانوند با اشاره به عدم توازن نیرو در این سازمان اظهار کرد: بخشی از مشکل کمبود نیروی به علت استخدام های نامناسب در اجرای طرح مهر آفرین دولت گذشته بود که 450 نفر در قالب آن بعنوان خدمت گذار مدارس جذب شدند.
وی با اشاره به رویه نادرست این شیوه افزود: در اجرای طرح مذکور این تعداد نیرو که دارای مدارک تحصیلی تا سطح کارشناسی ارشد نیز بودند جذب و اکنون نه بعنوان تعلیم دهنده و نه بعنوان خدمتگذار فعالیت دارند و تنها نیروهای مازاد این سازمان را تشکیل می دهند.
بیرانوند تاکید کرد: برغم اینکه اکنون این سازمان در دروس علوم پایه و فنی و حرفه ای بشدت با کمبود نیرو مواجه است ولی در استخدامی جدید تنها 19 سهمیه به این استان اختصاص یافته است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: این در حالیست که درخواست این سازمان برای تامین نیرو 140 نفر اعلام ولی این مساله محقق نشد و کمتر از یک درصد از مجموع استخدامی های جدید برای استان ایلام پیش بینی شده است.
وی با گلایه از پایین بودن سهمیه استخدامی استان ایلام ادامه داد: 19 نفر سهمیه اختصاص یافته مربوط به حوزه های فنی و حرفه ای و کار و دانش است حال آنکه همچنان در علوم پایه با کمبود نیروی متخصص مواجه هستیم.
بیراوند با بیان اینکه آزمون استخدامی 27 شهریور ماه امسال برگزار می شود، گفت: 25 درصد سهمیه استخدامی در این استان به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تعلق دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار