استاندار همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان همدان گفت: عملیات احداث تصفیه‌خانه BOT ملایر در سفر رئیس جمهور به همدان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 11 August 2015
استاندار همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان همدان گفت: عملیات احداث تصفیه‌خانه BOT ملایر در سفر رئیس جمهور به همدان آغاز می‌شود.

 به گزارش تسنیم؛محمدناصرنیکبخت درحاشیه افتتاح پروژه‌های ملایراظهار داشت: نتیجه نهایی ورود سرمایه‌گذار به هر استان، منطقه، سرزمین و جغرافیایی ایجاد اشتغال و توسعه است که ما نیز همین هدف را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: تمام توان خود را برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت از سرمایه‌گذاری گذاشته‌ایم که این خواسته مقام معظم رهبری، دولت و اقتصاد مقاومتی است چرا که ما شاهد بیکاری فرسایشی و بیکاری فوق العاده‌ای در کشور هستیم که از قبل مانده است.

نیکبخت با بیان اینکه جوانان باید به کار مشغول شوند و مشغول شدن جوانان به کار با ایجاد اشتغال امکان‌پذیر بوده و ایجاد اشتغال نیز تنها با تولید امکان‌پذیر است، گفت: وظیفه ما ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری است کما اینکه امروز نیز شاهد هستیم که براساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان همدان در بهار امسال نسبت به بهار سال گدشته ۲ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان بعد از کرمان در کاهش نرخ بیکاری در جایگاه دوم کشور قرار دارد، اظهار داشت: به صورت ماهانه براساس آمار تامین اجتماعی حدود۹۰۰ تا هزار نفر از فروردین سال گدشته تا به امروز شغل در استان ایجاد می شود.

نیکبخت افزود: همه این‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نظر خوبی به استان داشتند که در این رابطه باید از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، فرمانداران استان و همه مردم، مسئولان، دست‌اندرکاران بخش‌های اقتصادی، دستگاه‌های امنیتی و غیره قدردانی کنیم که با همدلی و همراهی خوبی که در استان وجود دارد زمینه و بستر مناسبی پیدا شده که سرمایه‌گذاران با اطمینان کامل به استان ما بیایند.

وی تصریح کرد: چند پروژه بزرگ را در استان داریم که قرار بود در استان‌های دیگر اجرا شوند ولی زمانی که از دور خبرهایی از همدان به آن‌ها رسیده و دیدند که همدان آمادگی استقبال از سرمایه‌گذاران را دارد به استان ما آمدند و کار خود را نیز آغاز کردند.

نیکبخت با تاکید بر اسنکه تا به امروز ۶۵۰ میلیارد تومان از تفاهمات همایش سرمایه‌گذاری به نتیجه رسیده است، گفت: امروز هم در این راستا کلنگ‌زنی طرح بزرگی را با سرمایه‌گذاری تعدادی سرمایه‌گذار عراقی به مبلغ حدود ۹۰ میلیارد تومان برای ساخت مصالح ساختمانی و بلوک سبک در ملایر داشتیم.

وی با اشاره به آغاز احداث تصفیه‌خانه BOT ملایر در سفر رئیس جمهور به همدان اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان حدود ۲ هزار میلیارد تومان پروژه عملیات اجرایی‌شان آغاز و بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار