کد خبر: ۷۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 11 August 2015
فرماندار تالش از افتتاح پروژه‌های عام‌المنفعه این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، علی فتح‌اللهی امروز در جلسه کارگروه گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: امسال در سایه همدلی و همزبانی توانستیم اقدام‌های خوبی در شهرستان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اتفاق‌هایی در حال رخ دادن است، افزود: این اتفاق‌ها نور امید را در دل مردم بیشتر روشن کرده است.

فرماندار تالش تمام اهداف دشمن را تخریب و زیر سئوال بردن ‌نظام دانست و ادامه داد: دشمن به بهانه‌ها و جهات مختلف می‌خواستند اقدام‌هایی انجام دهد اما با رهبری فرزانه مقام معظم رهبری و در سایه تدبیر دولت بسیاری از توطئه‌ها خنثی شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سخت‌ترین سال زراعی از نظر خشکسالی پشت سر گذاشته شد، گفت: با تلاش تمام دستگاه‌ها در سایه شعار همدلی و همزبانی و اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی اقدام‌های موثری صورت گرفته است.

فتح‌اللهی بهره‌مندی مردم روستا از گاز را 48 درصد عنوان کرد و یادآور شد: اکنون پروژه آسفالت راه روستایی حدود 15 کیلومتر در دست اجرا‌ست.

وی با قدردانی از همراهی اداره‌ها در انجام خدمات روستایی شهرستان خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال به حضور پررنگ تمام دستگاه‌ها نیاز داریم.

حجت‌الاسلام اصغر جدایی امام جمعه بخش اسالم نیز در جلسه مذکور خواستار نصب دروازه قرآنی از جنس چوب برای شناساندن ظرفیت چوبی این شهر شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تالش نیز در جلسه مذکور گفت: هنر مدیران، مدیریت بحران است.

نادر خوارزمی شفاف‌سازی را امری مهم دانست و تصریح کرد: امسال هفته دولت 77 پروژه مورد بهره‌برداری قرار میگیرد.

وی اعتبار این پروژه‌ها را 25 میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: 2 طرح بزرگ بخش‌خصوصی نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که مجموع اعتبار آنها به 35 میلیارد تومان خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار