کد خبر: ۷۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 10 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مادر سردار شهید جان محمد کریمی روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر فرزند شهیدش به همراه هشت کبوتر خونین بال در یاسوج به رهبر فرزانه انقلاب، مسوولان و جوانان کشور پیام داد.

مادر شهید در حالی که دستان لرزانش را به سوی آسمان بلند کرده بود خطاب به رهبر معظم انقلاب بیان کرد: از رهبر عزیزم و همه مسوولان خواهش دارم نگذارید بار دیگر پای استکبار، امریکا و اسرائیل به این وطن باز شود.

این مادر شهید در ادامه افزود: اجازه ندهید آمریکا و اسرائیل حتی سایه دانشمندان هسته ای کشورمان را ببینند و یا بخواهند از مراکز نظامی و امنیتی کشور عزیزمان تحقیق کنند.

این مادر زجر کشیده که با فهم و دانش عمیق سیاسی خود و با اشراف کامل سخن می‌گفت در ادامه پیام خود، افزود: امیدوارم مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و همه دلسوزان راه شهدا ،پیامم را به رهبر عزیزمان برسانند.

مادر شهید جان محمد کریمی در ادامه خطاب به جوانان مملکت افزود: همواره پیرو ائمه معصومین (ع) و پشتیبان اسلام و انقلاب و راه شهدا باشید.

مادر شهید کریمی تصریح کرد: جوان رشید ۲۳ ساله ای را از دست دادم که از رشادت، دلیری و زیبایی چیزی کم نداشت اما اکنون افتخار می کنم و خدای خویش را شاکرم که فرزندم در راه اسلام، قرآن و دفاع از وطن و ناموس جان خویش را از دست داد.

این مادر گرامی که پس از سالها انتظار نظاره‌گر استخوانهای پیکر فرزند برومندش بود با صلابت صبر زینبی خود را به رخ همه کشید.

قطرات اشک از صورت درد کشیده این پیرزن وقتی سر بر تابوت فرزندش گذاشت چنان جاری گشت گویی که همین امروز خبر شهادتش را شنیده است.

گیسوان سپید و پریشان شده مادر زجر کشیده سردار شهید از سفر برگشته و درد دلهایش با او در استانه سالروز شهادت امام صادق (ع) اشک هزاران تشییع کننده پیکرهای شهدا را جاری کرد و روح آنان را صیقل داد.

شهید جان محمد کریمی از سرداران برومند هشت سال دفاع مقدس در سن ۲۳ سالگی به جبهه های جنگ اعزام شد و در سال ۶۷ در عملیات غرورآفرین پد خندق در منطقه عمومی جزایر مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

امروز نیز همزمان پیکر مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس بهمراه شهید «جان‌محمد کریمی» بر روی دستان پر مهر قشرهای مختلف مردم ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد از کانون بسیج جوانان تا میدان هفت تیر یاسوج تشییع شد.

هفت تن از این شهدا گمنام و بدون پلاک بودند.

پیکر مطهر این هفت شهید گمنام نیز رو سه شنبه همزمان در شهرهای مختلف استان تشییع و به خاک سپرده می شوند.

پیکر مطهر شهیدان جان محمد کریمی و شهید احمد آذریان نیز همزمان روز سه شنبه در زادگاهشان لنده و دهدشت تشییع و خاک سپرده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار