مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان استان سمنان
کد خبر: ۷۴۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 01 May 2019

امیر خلیلی خواه روز چهارشنبه افزود: زیرساخت های سرمایه گذاری به معنی واقعی در استان فراهم است و با تلاش همه جانبه دستگاه های اجرایی، برای توسعه سمنان در سال 98 قدم های جدی برداشته می شود.
وی خاطر نشان کرد: رونق تولید و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب به معنی واقعی تحریم ها را خنثی می کند و با افزایش هم افزایی می توان چالش بیکاری در کشور را ریشه کن کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان، صنعتگران را در خط مقدم جنگ اقتصادی با استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: دستگاه های اجرایی به عنوان جهادگران، پشتیبانی از فعالان اقتصادی بخش صنعت و تولید را در برنامه خواهند داشت.
خلیلی خواه اضافه کرد: آرایش جنگ اقتصادی با وجود فشارهای اقتصادی آمریکا در کشورمان باید شکل گیرد و تمام دستگاه های اجرایی، مردم و مسئولان معنای جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی علیه ملت ایران را درک کنند.
وی تصریح کرد که در سال های گذشته برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در استان سمنان قدم های جدی برداشته شد که این رویه مثبت برای سال 98 هم ادامه می یابد.
خلیلی خواه خاطرنشان کرد: توسعه اقتصادی سمنان در گرو پویایی تمام بخش ها است و باید تمامی ظرفیت های اقتصادی استان برای رونق کسب و کار شکوفا شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی می تواند مسیر تحقق شعار سال و رونق تولید را کوتاه تر کند و باید تمامی فعالان اقتصادی به این نظر حکیمانه رهبر معظم انقلاب توجه خاصی داشته باشند.

استان سمنان حدود 2 هزار و 10 پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد و سهم بخش صنعت و معدن از تولید ناخالص استان حدود 22 درصد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار