مسابقات لیگ کشتی نوجوانان مازندران با قهرمانی تیم بهشهر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 08 August 2015
رييس هيئت کشتی بهشهر شامگاه شنبه در حاشیه پایان مسابقات، از قهرمانی تيم کشتی بهشهر در ليگ نوجوانان مازندران خبر داد و افزود: بعد از قهرمانی تیم کشتی نوجوانان بهشهر،  تیم ساری به مقام دوم رسيد و بابل سوم  شد.
شهرام جعفری اظهار داشت: در دیدارهای مرحله نهایی این رقابت ها که به میزبانی بهشهر در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد برگزار شد، در رقابت های نیمه نهایی، تیم بهشهر در مقابل تیم مالک اشتر بابل با نتیجه ۶ بر ۴ این تیم را مغلوب کرد و به دیدار نهایی راه یافت.
رئیس هيئت کشتی بهشهر ادامه داد: تیم ساری نيز در اين ديدار مقابل تیم قائمشهر به روی تشک رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ این تیم را شکست داد و راهی دیدار فینال شد و در دیدار نهایی و فینال این مسابقات، تیم قائمشهر در دیدار رده بندی به مصاف بابل رفت و در پایان با یک اختلاف یک امتیاز فنی، به مقام سوم رسید.
نتايج انفرادی اين دوره از مسابقات به ترتيب زیر است و  در ۴۲ کیلوگرم، امیر پریور از ساری اول، محمد قاسمعلی از بهشهر دوم و رضا رحمانی از بابل سوم، در ۴۶ کیلوگرم، افشین صبوری از بهشهر اول، صادق گلی گرمستانی از ساری دوم و رضا علیزاده از بهشهر سوم شدند.
در ۵۰ کیلوگرم، امیرحسین گرامی از بهشهر اول، رئوف مومنی از ساری دوم و محمدرضا شاه پلنگ از قائمشهر سوم شدند، در ۵۴ کيلوگرم، علی احمدی از بهشهر، حسن نوروزی از ساری و مجتبی بازچی از بابل به مقام اول تا سوم رسيدند.
در ۵۸ کیلوگرم، علی اکبر خندان از بهشهر، حسن آذری از ساری و رضا رضی پور از بابل حائز رتبه هاي اول تا سوم، در ۶۳ کیلوگرم هم حسن عباسپور از ساری اول، حمیدرضا کرمانی از بهشهر دوم و حسین شاکری از بابل سوم، در ۶۹ کیلوگرم، علی سوادکوهی از ساری، علیرضا دالوند از بهشهر و سجاد غلامی از قائمشهر اول تا سوم و در ۷۶ کیلوگرم هم سجاد سیدی از ساری، علی اکبری از بهشهر و محمدرضا قنبرزاده از بابل به مقام اول تا سوم رسيدند.
در ۸۵ کیلوگرم، علی فخاری از بهشهر، علی غلامی از ساری و رضا شکاری از قائمشهر او. ل تا سوم و در ۱۰۰ کیلوگرم،  امیر رضا فتاحی بهشهر، سجاد شیرزاد از ساری و امیرحسین برزگر از قائمشهر اول تا سوم شدند.







اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار