رئیس شورای شهر تبریز:
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: گفت: هنر پدافند غیرعامل با تشخیص درست آسیب های اجتماعی کنونی و نیازهای آینده کشور معنا می یابد.
کد خبر: ۷۳۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 27 April 2019

شکور اکبرنژاد در جلسه پدافندغیرعامل که با حضور مدیرعامل سازمان پدافندغیرعامل کشور در شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در سال های گذشته، احداث مجتمع های مسکونی و شهرک ها بر روی گسل در تبریز و همچنین احداث خیابان هایی همچون خیابان امام خمینی (ره) در مسیر سیل، باعث شده که امروز با تهدیدات طبیعی قابل توجهی دست و پنجه نرم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز درباره ضرورت حفظ محیط زیست شهری هم گفت: حضور کارخانجات در سطح شهر علاوه بر ایجاد آلودگی، در زمان آتش سوزی نیز به تهدید تبدیل می شوند و به همین خاطر باید تدابیری جدی در این حوزه اندیشیده شود.

اکبرنژاد همچنین اعلام کرد: بیکاری، فقر و مشکلات مادی اقشار مختلف مخصوصا جوانان، جزو موضوعاتی هستند که در صورت عدم توجه مسئولان می توانند به تهدیداتی خطرآفرین تبدیل شوند.

وی توصیه کرد: مدیریت علمی و عقلانی در کنار استفاده از تجارب ارزشمند بشری در حوزه های مختلف می تواند ما را از خطرات حوادث طبیعی و غیرطبیعی محفوظ بدارد.

در این جلسه عبدالله تقی پور، سعید نیکوخصلت و فرج قلی زاده از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه پدافند غیرعامل شهری اظهار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار