حسن عبدالهاشم پور : هر سال نتایجی که در وزنه برداری پایه میگیریم آنقدر برجسته تر و شفاف تر می شود که می توانید رویاهایتان برای ادامه پیروزی های مازندران را به حقیقت نزدیک ببینید.
کد خبر: ۷۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 08 August 2015
 به گزارش تابناک در قزوین وزنه برداری نوجوانان مازندران بی سابقه ترین نتیجه همه ادوار خود را بدست آورد و در حالیکه تک تک نفرات مدال آوری کرده بودند با 11 طلا، 5 نقره و 8 برنز با شایستگی بر سکوی اول ایران ایستاد.
در رشته ای که برای ایرانیان حکم یک ناجی در آوردگاههای بزرگ را دارد با فاصله ای بعید با سایر استان ها و بخصوص رقبای سنتی و قدرت های همیشگی قهرمان شدیم و با وقار هر چه تمام تر و در حالیکه باقی اهالی وزنه برداری کشور به احترام مازندران ایستاده بودند بر تخت جلوس کردیم
این چشمگیر ترین و دیده نواز ترین پیروزی سال های اخیر بود و در واقع یک حرکت مطلوب و تکان به موقع در آستانه المپیک 2016 تا برای المپیک 2020 توکیو باز هم بخشی از قوای مدال آوری و غرور آفرینی ایران را بر دوش وزنه برداری مازندران ببینیم.
همه چیز عالی بود و محشر و در امتداد یک برنامه منسجم و کارکرد درخشان مربیان بی ادعای استان که همدلی را معنا کردند و در کنار هم یک نتیجه خیره کننده را بر جای گذاشتند.
نوجوانان خوش استعداد و قدرتمند مازندران در قزوین با صلابت بر سکوی اول خودنمایی کردند تا در واقع تایید کنند برنامه هایی که نسل نویی برای وزنه برداری استان ساخته و پشتوانه کنونی مازنی های تیم ملی است.
در سال هایی که مسابقات کشوری در نوجوانان برگزار نمی شد مازندران مصرانه لیگ ها و مسابقات داخلی خود را به اجرا در می آورد و هزینه کرد تا اینگونه پاسخ بگیرد.
وقتی تمامی ارکان و اعضای تیم هر کدام با 3 نشان بازمی گردند و در مجموع 24 مدال دشت می شود اطمینان می یابیم که برتر هستیم و بهتر و باید این نوجوانان را در قالب برنامه های خاص قرار دارد تا سلیمی و مولایی جدید داشته باشیم.این اتفاق خواهد افتاد چون رحیمی و مربیان دوست داشتنی استان رمز و راز تبدیل کردن گمنام ها به ستاره ها را خوب می دانند.
در این پیکارها محمد شهاب انداز از مازندران قویترین نوجوان کشور شد و در دسته فوق سنگین به اضافه 94،  پس از او هم مدال نقره به هم تیمی اش امیر محمد چالاکی رسید.
امیر رضا رمضانی در 56 دوم شد تا مثل چالاکی در مجموع یکضرب و دو ضرب نقره ای شود.
علی آقا کوچکی در 69، امیر خلیلی در 77 و امیر رضا عسگر دون در 84 کیلوگرم همانند محمد شهاب انداز قهرمان شدند.
امیر حسین سلامت هم در 62 کیلوگرم به مقام سوم رسید.
سرپرست تیم سعید حمزه نتاج بود و غلامرضا سلامت و رضا غلام نتاج مربیگری را عهده دار بودند.محمد صادق محمدی دبیر زحمتکش هیات هم به عنوان داور شرکت داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار