فرمانده نیروی زمینی ارتش ؛
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات خوب استاندار ایلام در مدیریت بحران ایلام در جریان سیل اخیر باعث شد تا این استان در مقایسه با سایر استان ها آسیب کمتری ببیند.
کد خبر: ۷۳۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 07 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ امیر کیومرث حیدری  در دیدار با استاندار ایلام، عملکرد ستاد مدیریت بحران این استان را در رابطه با سیل اخیر تحسین برانگیز دانست و اظهار داشت: با مدیریت درست بحران توسط استاندار ،هیچگونه مرگ و میری در ایلام رخ نداد و از قبل هشدارهای لازم توسط اعضای ستاد بحران به مردم داده شد که این امر بیانگر دقت نظر مسئولان استان است.

وی افزود: در بارش های سیلابی اخیر هرچند ایلام خساراتی را متحمل شد اما در مقایسه با سایر استان های درگیر سیلاب میزان خسارات وارده به این استان کمتر بود.

وی تاکید کرد: نمره استاندار ایلام در مدیریت بحران بیست است و قطعا تلاش ها وتدبیر موفق استاندار ایلام در کاهش تلفات جانی وخسارت مالی را به  مقام معظم رهبری و شورای امنیت ملی انتقال خواهم داد.

امیر حیدری تاکید کرد: ارتش جهموری اسلامی نیز همپای سایر دستگاه ها و نیروهای مسلح در خدمات رسانی به مناطق سیل زده کشور از جمله استان ایلام آماده و پای کار است.

وی اضافه کرد: ارتش تمام توان و تلاش خود را به کار می گیرد تا شرایط در مناطق آسیب دیده ناشی از سیلاب اخیر بهبود یابد و در این راه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه برای بازدید از مناطق سیل زده ایلام و بررسی آخرین وضعیت نقاط آسیب دیده به ایلام سفر کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار