مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی فارس از اعزام هفت هزار دانشجوی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶ 23 February 2015
به گزارش فارس از شیراز، میثم فضل‌الله‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور دانشجویی فارس، با اشاره به اردوهای راهیان نور دانشگاه‌های این استان اظهار کرد: اعزام دانشجویان دانشگاه‌ها به اردوهای راهیان نور دانشگاهی با شعار از دانشگاه تا دانشگاهاز 21 بهمن‌ماه گذشته شروع شده و تا 18 فروردین ماه 94 ادامه دارد.
وی با بیان اینکه نخستین اعزام، 450 نفر از دانشجویان استان فارس به غرب و شمال غرب کشور بوده است، افزود: تا پایان سال جاری اعزام 7 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های این استان در نظر گرفته‌شده که تاکنون 700 نفر از آن‌ها اعزام‌ شدند.
مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اینکه 160 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز و دو اتوبوس از دانشگاه آزاد به مناطق جنوب اعزام شدند، اضافه کرد: دانشجویان از مناطق شلمچه، هویزه، اروندکنار، طلائیه، فکه، خرمشهر و یادمان‌های اهواز بازدید می‌کنند.
وی بابیان اینکه اردوهای راهیان نور با استقبال دانشجویان بسیاری روبه‌رو شده است، تصریح کرد: امسال به علت ظرفیت محدود و بالا رفتن هزینه‌ها و حمایت نکردن بعضی از دانشگاه‌ها تعداد اعزام‌ها کمتر شده است.
مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس بیان کرد: 70 درصد از اعزام دانشجویی امسال را دانشجویان ورودی جدید و سال اول به دلیل تأثیرپذیری بهتر و بیشتر با آرمان‌های دفاع مقدس، تشکیل می‌دهند.
فضل‌الله‌پور در پایان با اشاره به اینکه امسال از راویان خواهر و برادر برای روایت‌گری مناطق استفاده می‌شود، بیان کرد: انتظار می‌رود در این‌گونه مباحث فرهنگی دانشگاه و سایر اعضا حمایت‌های لازم را با سازمان بسیج دانشجویی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار