تراکتورسازی تبریز- سپاهان؛ الکلاسیکو ایرانی
در یکی از حساس ترین دیدار های نیم فصل دوم لیگ برتر، فردا تراکتورسازی تبریز میزبان سپاهان است.
کد خبر: ۷۲۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 28 February 2019

به گزارش تابناک تبریز، در داغ‌ترین و هیجان‌انگیزترین مسابقه هفته بیستم در تبریزشاگردان لیکنز همیشه پیروز در خانه به مصاف شاگردان قلعه نوعی میرود که خودش سابقه هدایت تراکتورسازی را دارد.

جدال سپاهان صدرنشین با تراکتورسازی با دوجین از بهترین بازیکنان باشگاهی ایران می‌تواند توجه همه را جلب کند و فوتبالدوستان انتظار یک بازی تماشایی و تهاجمی را از این دو تیم دارند.

سپاهان فعلا با یک بازی کمتر با 38 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و با ۳۲ گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را دارد و تراکتورسازی هم با ۲۸ گل زده دومین  صاحب خط حمله قدرتمند لیگ است.

جدال یاران قدیمی تراکتور مانند کیانی، ابراهیمی،ایارن پوریان یکی از ویژگی های این دیدار است که در قالب سپاهان به مصاف تیم سابق خود خواهند رفت.

اشکان دژاگه محروم بزرگترین غایب این مسابقه است. تراکتورسازی برای کم کردن فاصله امتیازی خود با صدر جدول به دنبال سه امتیاز است  ازسویی دیگر زردپوشان اصفهانی اگر امتیاز از دست بدهند ممکن است صدر جدول را از دست بدهند. بازی مقابل تی‌تی‌های پرشور تبریزی هم هیجان انگیز است هم کاری دشوار! تماشاگرانی که ۹۰ دقیقه یک نفس تیم تراکتورسازی را تشویق می‌کنند. برنده این دیدار هیجان‌انگیز گام بلندی به سوی قهرمانی برمی‌دارد.

بازی رفت دو تیم هم دیدنی بود و با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :