هفته بیست وسوم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور درحالی عصر امروز در شهرهای مختلف برگزار می شود که جدال دو تیم شمالی کاله مازندران و شهرداری گنبد از دیدارهای مهم این هفته است.
کد خبر: ۷۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 06 February 2019

دیدار حساس و پرهیجان دو تیم کاله مازندران و شهرداری گنبد از ساعت 16 امروز چهارشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار می شود.
دو تیم کاله مازندران و شهرداری گنبد که به ترتیب در رده های پنجم و هفتم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند، تقریبا کار صعود خود به مرحله حذفی این رقابتها را نهایی کردند اما همچنان برای ارتقا جایگاه خود خواهند جنگنید.
تیم کاله مازندران در دیدار رفت مسابقات لیگ برتر در هفته دهم این مسابقات در گنبد و در حضور پرشور تماشاگران این تیم با نتیجه 3 برصفر پیروز شد و امروز نیز می تواند با حمایت بیش از 2 هزار نفری هواداران خود در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل پیروزی احتمالی را برابر رقیب سرسخت خود در خانه جشن بگیرد.

درهمین حال سرمربی تیم کاله مازندران درآستانه بازی تیمش برابر شهرداری گنبد گفت: بازی سخت را درپیش رو داریم، تیم گنبد همیشه رقیبی سرسخت و قابل احترام برای ما بوده و جدای از این موارد حساب کار برای هر دو تیم حساس و دیدنی است.
بهروز عطایی افزود: آمل و گنبد از قطب های والیبالی کشور هستند که بازیکنان زیادی در طول سالها به سطح اول والیبال کشور معرفی کردند و قابلیت و ظرفیت بالایی در هر دو تیم وجود دارد.
وی گفت :‌ پیش بینی نتیجه بازی سخت است، اما امیدوارم که جدای کسب هر نتیجه برای دو تیم، والیبالی زیبا و تماشاگر پسند از سوی بازیکنان کاله و گنبد ارائه شود تا تماشاچیانی که برای دیدن این مسابقه در سالن حضور پیدا می کنند، خشنود و راضی شوند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار