با پایان یافتن ساخت دکور جدید، برنامه «خوشا شیراز» با اجرای علی ضیاء دوباره به کنداکتور پخش زنده سیمای مرکز فارس می پیوندد.
کد خبر: ۷۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 03 August 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:پس از گذشت بیش از یک ماه و نیم، هنوز برنامه تلویزیونی «خوشا شیراز» پخش نشده و باعث شده که بسیاری به دنبال علت توقف این برنامه باشند.

خوشا شیراز پس از ماه رمضان هنوز روی آنتن نرفته است

این برنامه تلویزیونی که تا قبل از ماه مبارک رمضان هر جمعه صبح از شبکه استانی سیمای مرکز فارس به طور مستقیم پخش می شد از آن زمان تاکنون روی آنتن نرفته است.

شایعه تعطیلی این برنامه وقتی قوت گرفت که جمعه ۹ مردادماه این برنامه روی آنتن شبکه فارس نرفت و در پایان برنامه جمعه چهار اردیبهشت ماه که مهمانان مطرحی چون حسام الدین سراج، قاسم افشار، بیوک میرزایی داشت، محسن آزادی، مجری برنامه خوشا شیراز سخنانی به میان کشید که از خداحافظی این جُنگ تلوزیونی از آنتن سیمای فارس خبر می داد.

آزادی در آن برنامه گفت که این هفته هستیم اما معلوم نیست هفته آینده باشیم یا نه، مجری برنامه خوشا شیراز دوبار این حرف را تکرار کرد که «جمعه هفته آینده مشخص می شود خوشا شیراز هچنان هست یا این که...».

هرچند این برنامه در جمعه های بعدی چهار اردیبهشت روی آنتن رفت اما ظاهرا انگار این بار موضوع تعطیلی این برنامه جدی تر از هر زمان دیگری مطرح بود.

محسن آزادی به مجله اقتصادی ایرانشهر پیوست

بدین ترتیب با پیوستن محسن آزادی، مجری این برنامه به شبکه تهران و اجرای برنامه تلویزیونی مجله اقتصادی ایرانشهر که روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه هر هفته پخش می شود، علی ضیاء، مجری پیشین خوشا شیراز دوباره به این برنامه تلویزیونی شبکه فارس پیوسته و این برنامه از آنجا که قرار بود ظرف دو هفته تغییرات دکور آن به پایان برسد، با به اتمام رسیدن کارساخت دکور توسط گروه سازنده دکور برنامه "ماه عسل" دوباره در کنداکتور پخش سیمای مرکز فارس قرار خواهد گرفت.

«خوشا شیراز» با ماهیت جُنگ هفتگی نزدیک پنج سال  از شبکه استانی فارس پخش می شود، اما مخاطبانش از سراسر ایران هستند.

پخش این برنامه از آذر سال ۸۹ و همزمان با تغییر مدیریتی در مرکز صدا و سیما استان فارس شروع  شد این برنامه صبح جمعه هر هفته روی آنتن می رود و  بسیاری از مخاطبان به واسطه حضور چهره های مطرح آن را تماشا می کنند.

پخش خوشا شیراز بعد از تغییر دکور از سر گرفته می شود

در این رابطه مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز فارس نیز با تایید اینکه پخش برنامه تلویزیونی خوشا شیراز بعد از تغییر دکور از سر گرفته می شود، گفت: به زودی با تغییرات انجام گرفته از سوی سازندگان برنامه، خوشا شیراز با دکوری تازه از چندی دیگر به برنامه های زنده شبکه فارس باز می گردد.

یزدانی افزود: خوشا شیراز از هفته آینده در خدمت بینندگان شبکه فارس است.

وی پخش این برنامه را منوط به آماده شدن دکور جدید خوشا شیراز عنوان کرد و افزود: علت توقف پخش خوشا شیراز قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان بود که پس از تغییرات دکور پخش این برنامه دوباره از سر گرفته می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
صالح زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
جای تاسف داره واسه ما استان فارسیا که که یک بچه تهرانی بیاد واسه ما مجری گری کنه
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
مجری وقتی خوب باشه تهرونی و شیرازی نداره ...
علی ضیا یه پدیده است و زمانی که خوشاشیراز رو اجرا می کرد میگفت "من خودم رو جزو مردم شیراز می دونم مگر اینکه اونا قبولم نکنن که البته از مردم خونگرم شیراز بعید است "
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
دوقلوهای کنکور94اقایان طاهری فرد اهل لار هستند در برنامه خاوشا شیراز آقای ضیا بشدت سعی داشتند انها را شیرازی معرفی کنند با اینکه خود بچه ها گفتند ما اهل لار هستیم.رویکرد اقاضیا بسیارناپسند بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار