اسامی ملی‌پوشان تفنگ برای اعزام به مسابقات جام جهانی دهلی‌نو و کسب سهمیه المپیک مشخص شد و بر این اساس مه‌لقا جام‌بزرگ تنها مدال‌آور کاروان تیراندازی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به دلیل مصدومیت و دوری چندماهه از اردو‌های تیم ملی، حضور در این رویداد معتبر را از دست داده است.
کد خبر: ۷۰۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 28 January 2019
ترکیب تیم ملی تفنگ کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی هند در شرایطی اعلام شد که طبق پیش‌بینی‌ها، مه‌لقا جام‌بزرگ به‌دلیل مصدومیت و دوری از تمرینات غایب بزرگ این رویداد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی تیراندازی برای آماده‌سازی مسابقات جام جهانی هند و کسب سهمیه المپیک در حال برگزاری است و آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، الهه احمدی، حسنا توتونچی، امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان و حسین باقری اسامی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات دهلی‌نو است که توسط مربی تیم ملی اعلام شد.

صادقیان، خدمتی و احمدی در بخش بانوان و نکونام، صداقت و نوروزیان نیز در بخش آقایان در هر دو رشته خفیف و بادی در هند تیر خواهند زد و حدودا ۲۶ بهمن ماه عازم محل برگزاری مسابقات می‌شوند.

مسابقات تیراندازی جام‌جهانی دهلی‌نو از اول اسفندماه آغاز می‌شود. این مسابقات اولین دوره از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیوست و ورزشکاران در هر بخش و ماده سهمیه می‌گیرند.

پیش از این ملی‌پوشان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ کره نتوانستند سهمیه‌ای کسب کنند.

مه‌لقا جام‌بزرگ که چندی پیش با شکستگی از ناحیه پا مواجه شد، چند ماهی است که اردو‌های تیم ملی کشورمان را از دست داده و به نظر می‌رسد از ابتدای سال ۹۸ به میادین بازخواهد گشت تا به دنبال کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو و سومین دوره حضور خود در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار