رییس فدراسیون کبدی:
رییس فدراسیون کبدی با بیان این‌که ‌قول می‌دهم سالانه یک تخته تاتامی به خوزستان اهدا شود، گفت: اگر این استان در توسعه همگانی نیز در حد قانع‌کننده کار کند، علاوه بر آن یک تخته تاتامی، یک تاتامی دیگر به خوزستان تقدیم می‌شود.
کد خبر: ۷۰۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 27 January 2019

عباس خواجه‌اورسجی در مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خوزستان که امروز (یکشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: فدراسیون کبدی دارای یک برنامه راهبردی است که چندین استراتژیک را هم دنبال می‌کند؛ آن‌چه برای ما مهم بوده، بحث آموزش است، ضمن این‌‌که کسب کرسی‌های بین‌المللی، توسعه همگانی، استعدادیابی و حفظ جایگاه‌مان در دنیا و ارتقا آن، از دیگر اولویت‌های ما هستند که البته بحث اصلی ما آموزش است.

وی بیان کرد: واقعا در گذشته سیستم آموزشی ما به‌هم ریخته و متلاشی بود و در کلاس‌های مربیگری و داوری ما کتابی که شاید آن هم ناقص بود، تدریس می‌شد که آموزش را در این دو بخش توسعه دادیم. همچنین اولین دوره تربیت مدرس در چند روره آینده برگزار می‌شود و هدف ما این است، آن‌هایی که مدرس فدراسیون می‌شوند به یکنواختی آموزشی برسند و در نهایت بتوانند آن‌چه را بلد هستند به خوبی انتقال دهند.

رییس فدراسیون کبدی گفت: ما کشور را به شش منطقه تقسیم کرده‌ایم و قرار است بهترین مدرسان و مربیان تیم‌ملی، دوره‌هایی را برای استان‌های هر منطقه برگزار کنند تا شرایط آن‌ها نیز بهتر شود و بتوانند آموزش‌های مطلوب‌تری را در استان‌های خود داشته باشند.

وی عنوان کرد: پس از نتایجی که در هر دو بخش آقایان و بانوان رقابت‌های آسیایی جاکارتا کسب کردیم، یافته‌های من مبتنی بر این بود که اگر تلاش صادقانه داشته باشیم و با عدالت نیز افراد را انتخاب کنیم، خدا درهای رحمت خود را به سوی ما باز می‌کند. به هر حال اتفاقی که در جاکارتا رخ داد، حاصل یک برنامه علمی، مدیریت مشارکتی، استفاده از خردجمعی، عدالت و شایسته‌سالاری بود. البته این مهم وظیفه ما را سخت و سنگین‌تر کرد. همچنین رشته کبدی به مدارس راه پیدا کرده است.

خواجه‌اورسجی با تاکید بر این‌که برای رسیدن به موفقیت باید از حواشی دوری کرد، گفت: حاشیه هرگز ما را به نتیجه نمی‌رساند و صدر درصد ما را از هدف دور می‌کنند. ما باید برای خودمان هدف انتخاب کنیم و شما دوستان نیز نباید خودتان را بازیچه دستاویز حرف و حدیث قرار دهید. خوزستان در تمام رشته‌های ورزشی واقعا از پتانسیل بالایی برخوردار است و صد درصد می‌تواند سهم بیشتری را از نظر ورزشکار در اردوهای تیم‌ملی داشته باشد.

وی افزود: خوزستان در داوری نیز ظرفیت خوبی دارد و ما هم قول می‌دهیم به این موضوعات بیشتر توجه کنیم و این وظیفه ما است. باید بگویم خوزستان چندسالی است که به جایگاه اصلی خود نرسیده و مسایل حاشیه‌ای آن زیاد بوده است. دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و از دوستانم در خوزستان می‌خواهم که از حواشی فارغ و یک‌دل شوند تا بتوانند باعث رشد کبدی خوزستان شوند. به یکدیگر کمک کنید و ما هم در حد توان کمک می‌کنیم. بدون اغراق می‌گویم که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با مدیریت آقای حیدری یکی از بهترین ادارات کشور است و ما هم در کنار این دوستان هستیم.

رییس فدراسیون کبدی گفت: بازهم تاکید می‌کنم به شدت از حاشیه بدم می‌آید و بارها گفته‌ام که مسیر ما مشخص و قطار کبدی در حال حرکت است و هر که دوست دارد، سوار آن شود. من در اردوی تیم‌ملی که در اهواز برگزار شد نیز به دوستان گفتم که به فکر تغییر اندیشه و داشتن یک هیات خوب و فعال باشید. آقای آل‌‌کثیر هم مربی تیم‌ملی بوده و از نظر اخلاقی مورد تایید است و ما هم تلاش می‌کنیم که کمک دهیم. وقتی ما توانستیم در جاکارتا رنکینگ کشور را ارتقا دهیم، یعنی هیچ ورزشی نسبت به دیگری برتری ندارد و باید قدر خودمان را بدانیم.

وی در پایان در پاسخ به خواسته آل‌کثیر برای اختصاص تاتامی به استان خوزستان، عنوان کرد: ‌قول می‌دهم که سالانه یک تخته تاتامی به خوزستان اهدا شود، ضمن این‌که اگر در توسعه همگانی در حد قانع‌کننده کار کنید، علاوه بر آن، یک تاتامی دیگر به خوزستان تقدیم می‌شود.

پس از تصمیم رییس فدراسیون جهت اهدا تخته تاتامی به خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز دو تختعه تاتامی به هیات کبدی خوزستان اهدا کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار