گزارش ویژه: بهترین زوج‌های لیگ پانزدهم
به گزارش تابناک تبریز در تمامی تیم‌های دنیا دو بازیکن هستند که در کنار هم تیم‌شان را راه می‌اندازند و بیشتر از بقیه به چشم می‌آیند. از زوج رویایی رونالدینیو-اتوو گرفته تا یورک-کولِ منچستریونایتد. در لیگ خودمان هم آن قدر بازیکنان در انتهای هر فصل جابه‌جا می‌شوند که زوج‌ها دائم در حال کوچ کردن هستند.
کد خبر: ۷۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 02 August 2015
سیدجلال - دوس‌سانتوس
شاید بهترین زوج خط دفاعی تمام ادوار تاریخ لیگ برتر را رقم بزنند. سیدجلال حسینی در این سال‌ها به قدری کیفیت بالایش را حفظ کرده که برای اثبات شایستگی‌هایش نیازی به آمار نیست. دوس‌سانتوس هم فصل قبل مرد شماره یک خط دفاعی ذوب‌آهن بود. اگر تیمِ گل‌محمدی فوتبال محشری را ارائه می‌کرد، دلیلش خاطرجمع بودن بازیکنان از مدافعی قوی در پشت سرشان بود. مدافع بریلی با اعتماد به نفس خاصی توپ را می‌گرفت و برای تیم بازیسازی می‌کرد.
بختیار- سروش
دو دوستِ قدیمی حالا پس از فولاد خوزستان در راستای انجام قهرمانیِ تراکتورسازی قدم برمی‌دارند. سروش رفیعی و بختیار رحمانی به واسطه چند فصل بازی در کنار هم، شناخت خوبی از هم دارند. مطمئنا دو هافبک مرکزی این فصل تراکتورسازی، هماهنگ‌تر از هر کمربند میانی در لیگ برتر اوج می‌گیرند.
رضاییان- ...
تا زمانی که خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی در کنار هم زوج سمت راست استقلال را تشکیل ندادند، زوج رامین رضاییان در پرسپولیس حسابی تو چشم است. رضاییان روز قبل نشان داد که به تنهایی می‌تواند خودش را تیم جا کند و برانکو در هافبک راست تیمش، هر بازیکنی را قرار دهد، رضاییان زوج هماهنگی با خود می‌سازد. تا زمان بهبودی فخرالدینی و حیدری نمی‌توان این دو زوج سرخابی‌ها را با هم قیاس کرد.
احسان - گردانی
تنها نقطه ضعفِ قهرمان آخرین دوره لیگ برتر، مدافع چپش بود. حاج‌صفی در دیدارهایی که یک خط عقب‌تر بازی می‌کرد، هم تیم تهاجمی سپاهان ضعیف‌تر می‌شد، هم احسان نمایش ضعیف‌تری داشت. حالا با آمدنِ حبیب گردانی، خیال فرکی از سمت چپ دفاعی‌اش جمع شده است. فقط کافی است احسان را از وینگر راست به هافبک چپ منتقل کند تا شاهد بهترین چپِ ایران باشیم.
رضایی - حسن‌زاده
در نوک حمله تیم‌ها گزینه‌های زیادی داریم. از آرش افشینِ احیا شده و فرزاد حاتمی در ملوان تا زوجِ علیپور-طارمیِ پرسپولیس. سجادشهباززاده هم می‌تواند در استقلال با برهانی یا پروپیچ خط حمله‌ای رویایی را تشکیل دهند. اما بهترین زوجِ این ناحیه را به شاگردان گل‌محمدی تقدیم می‌کنیم. جایی که کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :