رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه خودخواهی و خودپسندی، اختلاف و تفرقه آفت انقلاب است، تاکید کرد: توکل به خدا، رهبری عالمانه و شجاعانه و اتحاد مردم حول محور ولایت سه رمز مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۶۹۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ 29 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ حجت ‌الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در نشستی خبری که به مناسبت هماهنگی برنامه‌ های حماسه نهم دی ماه و ایام ‌الله دهه فجر برگزار شد؛ با اشاره به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آنچه باعث پیروزی انقلاب شد، به طور قطع استمرار آن را نیز رقم خواهد زد و رمز پیروزی جز مشارکت مردم و وحدت آن ها حول محور ولایت نبود. توکل به خدا، رهبری عالمانه و شجاعانه و اتحاد مردم حول محور ولایت سه رمز مهم پیروزی انقلاب بود.

وی با بیان اینکه خودخواهی و خودپسندی، اختلاف و تفرقه آفت انقلاب است؛ تاکید کرد: این عوامل نامبرده می ‌تواند ضربه ‌های جدی را بر پیکره مقدس انقلاب اسلامی وارد نماید. وقتی یکی از ارکان پیروزی انقلاب ما، وحدت بوده است قطعا این تفرقه و اختلاف می ‌تواند آفتی مهم به شمار رود که باید از آن به شدت اجتناب کرد و دوری جست. اجازه نمی دهیم انقلابی که حاصل خون هزاران شهید است، درگیر این آفات شود. ملت شریف ایران دست در دست یکدیگر در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) همت گمارده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه محور و رویکرد برنامه های دهه فجر 97، جلب مشارکت مردم و حدت آفرینی برای حفظ دستاورد های نظام است، عنوان کرد: با طلوع آفتاب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور گسترده مردم در این ایام الله، شاهد افول آمریکا و اعلام انزجار همه کشورها از مستکبران جهان و گرویدن آن ها به اسلام و انقلاب اسلامی خواهیم بود. امسال مردم در برگزاری جشن چهلم حماسه بی بدیل و بی نظیری را از خود بر جای خواهند بگذاشت و نشان خواهند داد حتی فتنه اقتصادی نیز بر اتحاد آن ها خدشه ای وارد نخواهد کرد.

سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه شعار حماسه نهم دی ماه در سال 97، " 40 سال ولایت ‌مداری، بصیرت و استقامت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی" می باشد؛ عنوان کرد: بیش از 500 برنامه در یزد در حوزه‌ های تبلیغی و تبیینی حماسه نهم دی برگزار می شود که در این باره می توان به برگزاری نمایشگاه، نشست ‌های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی از کتاب‌ های دارای موضوع حماسه نهم دی، پرده ‌نگاری چند رسانه ای، برگزاری کرسی ‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه ‌ها و ... اشاره کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: مراسم اصلی و محوری 9 دی نیز از ساعت 7:30 تا 10 صبح روز یکشنبه، نهم دی‌ ماه بنابر پیگیری های عدیده ای، با حضور خطیب توانا، آیت ‌الله ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم شریف زنجان در مجلس شورای اسلامی در مسجد حظیره یزد برگزار می شود.

دبیر عالی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه تاکنون 8 هزار برنامه اجرایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط کمیته های مختلف به ستاد دهه فجر استان تحویل داده شده است، اظهار داشت: در تلاشیم این برنامه ها را بدون توجه به گرایش ‌های سیاسی توسط آحاد مردم و مسئولان به بهترین شیوه ممکن اجرا کنیم. این حماسه را مردم آفریدند و مردم نیز برگزار خواهند کرد. امیدواریم امسال شاهد حماسه حضور بی نظیر دیگری از ملت شریف ایران در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار