کد خبر: ۶۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 01 August 2015
خبرگزاری تسنیم: دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور سه تیم گیلانی از این هفته آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از امروز سوت آغاز دور دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور زده می‌شود و طی آن سه تیم گیلانی حاضر در این رقابت‌ها به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

بنابر این گزارش به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش در تیم‌های گیلانی مسابقه دو تیم قوی سپید بندرانزلی و لسمان مروارید رشت به جای روز آدینه در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد و تیم خزر رودسر هم در این هفته استراحت خواهد داشت.

در چارچوب هفته هشتم این بازی‌ها در ابتدا تیم رده دومی قوی سپیدانزلی در روز یکشنبه 11 مرداد ماه راس ساعت 18:15 در ورزشگاه تختی مهمان تیم انتهای جدولی تاک تیران خواهد بود.

قوی سپید که در حال حاضر با 15 امتیاز از شش بازی در سکوی دوم جای دارد در این مسابقه فرید بلوک باشی کاپیتان ملی پوش خود را به سبب سه کارته بودن به همراه نخواهد داشت به جز بلوک باشی که تاکنون 7 گل برای انزلی‌چی‌ها به ثمر رسانده فرهاد مژده با 7 گل و مسعود غلامی با شش گل زده بهترین بازیکنان قوی سپید در این فصل هستند.

این در حالی است که تیم رده دوازدهمی تاک تیران در این بازی علی قاسمی را به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه پیشین در ترکیب ندارد و همچنین امیررضا دادخواه سرمربی این تیم هم به‌دلیل محرومیت، اجازه نشستن روی نیمکت را نخواهد داشت. و بهترین بازیکن میزبان علی فدایی با سه گل زده است.

فرشید حقیقت جو، رضا ابراهیمی، علیرضا طیارزاده و مجید شکوه  اعضای تیم داوری این مسابقه هستند و ناظر داوری هم بر عهده حسین ربیحاوی است و کیومرث آزادی نمایندگی فدراسیون فوتبال در این مسابقه را برعهده خواهد داشت.

در دیگر مسابقه هفته هشتم تیم رده نهمی لسمان مروارید رشت در یک مسابقه دشوار در روز دوشنبه 12/5/94 راس ساعت 18:15 و در ورزشگاه مجتمع مروارید خزر میزبان تیم رده پنجمی پارس جنوبی بوشهر است.

تیم رشتی که با 4 امتیاز از شش مسابقه با قرار گرفتن روی سکوی نهمی شرایط مطلوبی در جدول ندارد در این مسابقه مصطفی کریمی را به دلیل 3 کارته شدن به همراه نخواهد داشت و تنها با پیروزی می‌تواند شرایط خود را در جدول سر و سامان دهد؛ احسان حسین نژاد ملی پوش سابق گیلانی با 5 گل و محمد کریمی با چهار گل بهترین بازیکنان میزبان هستند.

از سوی دیگر تیم دریانوردان پارس جم بوشهر که با 10 امتیاز از هفت مسابقه در رده پنجم جای گرفته است بدون محروم به مصاف تیم لسمان خواهد رفت و در تیم مهمان حمیدرضا میهن دوست با 7 گل، مصطفی کیانی و علی نادری با 5 گل زده شاخص ترین بازیکنان هستند.

محمدعلی اسحاقیان، جهانگشت محمدیان، زاهد صدیقی و غلامرضا سلطانی تیم داوری این مسابقه را تشکیل می‌دهند و ناظر داوری هم برعهده صالح خطیرنامنی است که قابل امدادی نماینده ویژه فدراسیون فوتبال در این بازی می‌باشد.

به گزارش تسنیم، به‌دلیل حضور سیزده تیم در جدول این مسابقات، تیم خزر رودسر که با 14 امتیاز از هفت مسابقه در رده چهارم جدول جای گرفته است، این هفته استراحت خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار