کد خبر: ۶۹۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 24 December 2018
مام جمعه کهگیلویه گفت: اگر تلاش‌های شبانه‌روزی منابع طبیعی در جلوگیری از تصرف اراضی ملی نبود اراضی منابع طبیعی از بین می‌رفت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام نصیر حسینی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای پروژه عملیات مکانیکی حوزه چغل شهرستان کهگیلویه در جمع اهالی این منطقه به اهداف پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری اشاره کرد و گفت: اقدامات منابع طبیعی در جهت خدمت‌رسانی به همه مردم استان است.

امام جمعه کهگیلویه به اقدامات منابع طبیعی برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط سودجویان اشاره کرد و اظهار داشت:  اگرخدای نکرده منابع طبیعی برخوردی با سودجویان نداشته باشد، منابع ملی که متعلق به همه مردم است مورد تصرف و تخریب قرار می‌گیرد و اگر تلاش منابع طبیعی نبود این سرمایه عظیم از بین می‌رفت.

وی عنوان کرد: منابع طبیعی در روستای چغل کهگیلویه اقدام به ایجاد سیل‌بند برای جلوگیری از تخریب اراضی و فرسایش خاک کرده و با این اقدام ارزشمند چاه‌ها کشاورزی پر آب می‌شود.

حسینی تصریح کرد: توقع ما از مردم همکاری و همراهی دوباره اهالی برای رفع مشکلات است که ایجاد سیل‌بندها در وهله اول برای خود کشاورزان و اهالی منفعت دارد و باعث ایجاد اشتغال برای آیندگان می‌شود.

امام جمعه کهگیلویه ادامه داد: کاشت بادام، آنغوزه و زعفران برای مردم این منطقه سودمند و سبب ایجاد اشتغال می‌شود.

وی به همراهی مردم اشاره کرد و یادآورشد: اگر همراهی مردم نباشد دولت‌ها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.در جنگ هشت ساله و تحریم‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم در کنار دولت‌ها بودند.
 
بازدید از روند اجرای پروژه عملیات مکانیکی آبخیزداری روستای چغل

در ادامه جنگلی معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان به نقش تریبون نماز جمعه در آگاهی بخشی مردم اشاره کرد و گفت: انتقال ماموریت‌ها و اقدامات صورت گرفته منابع طبیعی از تریبون نماز جمعه برای مردم تاثیرگذارتر است.

وی بیان کرد: عملکرد و اقدامات صورت گرفته به معاون وزیر ارائه و ارسال شد تا به دفتر مقام معظم رهبری ارائه شود.

این مسوول بیان کرد: اعطای اعتبارات به حوزه منابع طبیعی بر اساس عملکردها و برنامه‌ها است اما ما به جای ارایه برنامه بیشتر به دنبال رفع معارضات و جلوگیری از تصرفات هستیم.

در پایان مراسم بازدید هم رئیس منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه با اشاره به کاشت بادام و زعفران گفت: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و باید در اختیار آنها قرار گیرد.

هدایت‌الله آویزش عنوان کرد: اگر مامور یا قرق‌بان منابع طبیعی برای شکستن یک شاخه درخت به کسی مراجعه کرد مردم نباید ناراحت شوند بلکه ارزش قائل شوند برای اراضی که امانتی به دست آنان است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
اخه امام جمعه همون کتابی که خودش خونده یادش نیست که چی توش نوشته .....دیگه حالیش میشه که منابع طبیعی و آبخیز داری چی هست ؟؟ ایشون و امثالهم وظیفشون فقط نماز خوندن و پول بابت نماز گرفتنه و بس ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار