فرماندار آبیک:
فرماندار آبیک :" مسئولان نیروگاه شهید رجایی با وجود داشتن گاز، شبانه اقدام به مصرف مازوت می کنند که تبعات منفی زیست محیطی و آلودگی هوا را بدنبال دارد."
کد خبر: ۶۹۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 23 December 2018

مصرف مازوت در نیروگاه شهید رجایی

به گزارش تابناک قزوین, شهرام احمدپور ، فرماندار آبیک در شورای اداری بخش بشاریات آبیک که با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: این نیروگاه وقتی هوا تاریک می شود و یا در روزهای مه آلود اقدام به مصرف مازوت می کند که شرایط جوی و محیط زیستی شهرستان آبیک و استان قزوین را مشکل می سازد.

وی با اشاره به توجیه مسئولان نیروگاه شهید رجایی مبنی بر اینکه 95 درصد سوخت این نیروگاه گاز است و باید برق کشور را تأمین کنند، افزود: هم اکنون مشکل تأمین گاز در کشور نداریم تا این نیروگاه مجبور باشد بخشی از سوخت خود را به دلیل این موضوع تغییر دهد.

فرماندار آبیک همچنین به موضوع برداشت غیرقانونی آب از منابع زیرزمینی در بخش بشاریات شهرستان آبیک اشاره کرد.

وی با اشاره به2 بانده شدن 50 درصد جاده قدیم قزوین-آبیک ، گفت: بخش عمده ای از تردد مردم آبیک از این مسیر انجام می‌شود و تقاضا داریم با تزریق اعتبار ادامه کار بهسازی این محور ارتباطی پرتردد انجام شود.

همچنین فرماندار آبیک ، وضعیت آسفالت جاده کارخانه قند یزبر به خاکعلی و قشلاق بسیار نامناسب دانست و بیان کرد: در سال های گذشته سوانح جاده ای تلخی در این مسیر بوقوع پیوسته است.

وی افزود: در استان البرز و در همسایگی آبیک ، آب های زیرزمینی، بدون هیچ گونه محدودیتی در حال برداشت هستند و قانون باید برای همه یکسان باشد.

 

فرماندار آبیک همچنین خواستار تقویت سخت افزاری و نرم افزاری امکانات نیروی انتظامی در شهرستان آبیک شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار