مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: بالغ بر 900 میلیارد ریال اعتبار به منظور گازرسانی به روستاهای استان در زمان دولت تدبیر و امید هزینه شده است.
کد خبر: ۶۸۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 12 December 2018
به گزارش روابط عمومی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همزمان با سفر ریاست جمهوری به این استان گفت: 80 روستای دورافتاده استان سمنان در دوره دولت تدبیر و امید گازرسانی شده و اکنون 242 روستای استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی ادامه داد: در زمان حاضر 100 درصد خانوارهای شهری و حدود 87 درصد از خانوارهای ساکن روستاهای استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: اکنون تمامی روستاهای شهرستان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند و ضریب نفوذ گاز در این شهرستان 100 درصد است.
شریفی نژاد تصریح کرد: ضریب نفوذ گاز در شهرستان های غربی استان سمنان شامل گرمسار 95 درصد و آرادان 94 درصد است.
وی ابراز داشت: ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان سمنان در دامغان 83 درصد، سرخه 89 درصد، شاهرود 80 درصد و میامی 96 درصد است. همچنین 47 درصد جمعیت روستایی شهرستان مهدیشهر از نعمت گاز بهره مند هستند و با توجه به مشکلات انتقال گاز به روستاهای دورافتاده و ارتفاعات شهرستان مهدیشهر به 2 روستای شهمیرزاد گازرسانی شده است.
شریفی نژاد با اشاره به شروع فصل سرما و افزایش مصرف انرژی، تصریح کرد: شهروندان در کنار مصرف بهینه به موضوع ایمنی مصرف نیز توجه کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به زیرساخت های فراهم شده در این استان گفت: خطر تامین انرژی گاز در استان در کمترین حد ممکن است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار