کد خبر: ۶۸۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 11 December 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت روز جهانی حسابدار از پرسنل امور مالی و واحد حسابداری بیمارستان معتمدی گرمسار تقدیر و تشکر شد.پانزدهم آذر ماه سال جاری به مناسبت روز حسابدار، پرسنل امورمالی این مرکز در سالن کنفرانس دفتر ریاست دور هم جمع شدند و این روز را گرامی داشتند.
در این نشست که دکتر عرب آرادانی رئیس بیمارستان معتمدی، قندالی رئیس امور اداری، میرزایی مسئول حراست و صفی الله مدیر بیمارستان حضور داشتند، از تمامی کارکنان شاغل در امور مالی، حسابداری ترخیص، صندوق و تمامی کسانی که به نحوی با امور مالی همکاری دارند تقدیر و تشکر کرد.
دکتر عرب آرادانی از زحمات پرسنل حسابداری که به صورت شبانه روزی با این مرکز همکاری صمیمانه دارند، تشکر کرد و باپرسنل را به همدلی و همکاری بیشتر با فیصلی مسئول جدید این واحد فرا خواند.
به پاس زحمات چندین ساله رحیمیان رئیس امور مالی ستاد معاونین و معاون مدیر مالی دانشگاه که قبلا چند سالی مسئولیت امور مالی بیمارستان معتمدی را برعهده داشت هر کدام از پرسنل به نوبه خود از وی تشکر نموده و برای ایشان در پست جدید آرزوی موفقیت نمود، دکتر عرب آرادانی نیز ضمن تشکر از رحیمان هدیه ای را به وی تقدیم کرد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار