رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 250درصدی صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹ 10 December 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، مهدی میرکو با اعلام این خبر گفت: در هشت ماهه گذشته سال 97 ،تعداد 10 جواز و پروانه فنی و مهندسی صادر گردیده که مشتمل بر تعداد 8 جواز فنی و مهندسی و همچنین تعداد 2 پروانه فنی و مهندسی می باشد که در مقایسه با سال 96، 250درصد و در مقایسه با سال 95 ، 400 درصد رشد نشان می دهد.
وی یادآور شد: مجوز های فنی و مهندسی برای کلیه متقاضیان و فعالانی که دارای ایده های نو و خلاقانه در زمینه های علمی و تخصصی بوده قابلیت صدور دارد که فرآیند آن به تازگی بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه ملی بهین یاب (behinyab.ir) انجام و در صورت احراز شرایط لازم در متوسط زمانی 2 روز کاری صادر می گردد.
رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان خاطرنشان کرد: . کلیه دارندگان جواز فنی و مهندسی می توانند پس از گذشت یک سال جهت تبدیل جواز خود به پروانه فنی و مهندسی اقدام نمایند .
مهدی میرکو در ادامه به فراخوان ملی سالیانه دارندگان جواز و پروانه های فنی و مهندسی از سوی وزارت متبوع در گرامیداشت هفته پژوهش اشاره نمود که همه ساله به برگزیدگان ملی و استانی جوایز نفیسی تعلق می گیرد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار