کد خبر: ۶۸۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 09 December 2018
به گزارش تابناک سمنان ، به مناسبت هفته پژوهش جمعی از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از مرکز رشد و بخشهای مختلف پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان  با هدف آشنایی و خودشناسی و شناسایی استعدادها بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، چهارمین جلسه رویداد دانش آموزی استعداد شناسی و کارآفرینی براي دانش آموزان پسر دوره اول و دوم متوسطه شهر سمنان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد .

معرفی و بازدید از بخشهای مختلف  پارک علم و فناوری و آشنایی با چگونگی درست انتخاب کردن بر پایه خودشناسی و استعدادیابی با توضیحات دکتر مهدی پروینی مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه از برنامه های این رویداد دانش آموزی بود .

 دکتر امین نیکوبین، مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان هم گفت: با توجه به نامگذاری 24 آذر به‌ عنوان پژوهش و فناوری ، مدرسه و دانشگاه، دانش آموزان دبستان پاسداران اسلام از فضای فیزیکی و محصولات و توانمندی های فناوران مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان بازدید کردند .
وی گفت : بازدید از مراکز رشد پارک های علم و فناوری یک روش بسیار مؤثر و تأثیرگذار در شکل گیری ذهنیت خلاق و کارآفرین در دانش آموزان خواهد بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار