رئیس هیئت هاکی مازندران گفت: ظرفیت خوبی در هاکی چمنی استان در سطح کشور وجود دارد. خبرگزاری فارس: هاکی چمنی مازندران ظرفیت مناسبی در کشور دارد
کد خبر: ۶۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 29 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس هادی شریعتی با اشاره به اجرای برنامه بلندمدت برای توسعه هیئت هاکی استان، اظهار کرد: ورزش مازندران در بیشتر رشته‌های ورزشی در سطح کشور قابلیت خوبی دارد اما ظرفیت هاکی چمنی در استان بهتر است.

وی با اشاره به مشکلات مالی و حمایت نکردن سرمایه‌گذاران به ورزش هاکی، افزود: ورزشکاران خوبی در دو بخش آقایان و بانوان در استان فعالیت دارند اما به‌خاطر حمایت نکردن اسپانسر نمی‌توانیم به‌خوبی از این ورزشکاران استفاده کنیم.

رئیس هیئت هاکی مازندران از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای این رشته ورزشی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی مربی‌گری، داوری و همچنین با برگزاری مسابقات مختلف می‌توانیم در توسعه و شکوفایی ورزش هاکی موفق عمل کنیم.

شریعتی در پایان از حضور تیم‌های مازندرانی در لیگ آقایان و بانوان کشور اشاره کرد و گفت: در صورت حمایت مالی اسپانسر و نداشتن مشکلات مالی به‌راحتی می‌توانیم جزو استان‌های برتر هاکی کشور شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار