نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:امروز بانک ها تمایلی به تولید ندارند در حالیکه با شرایط کنونی اشتغال و تولید نیازمند کمک بانکی است.
کد خبر: ۶۸۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 23 November 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی باید گسترش داشته باشد تاکید کرد: اگر مسئولین خواهان بهتر شدن وضعیت اقتصادی مردم هستند یکی از بهترین راه ها مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

وی ادامه داد: نجات اقتصادی زمانی ممکن می شود که فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرایی شد که یکی از آن مباحث مبارزه با فساد است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: مبارزه با فساد گوشه ای از اصلاح نظام اقتصادی است که باید با جدیت انجام شود.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه اشتغال و تولید باید در اولویت مباحث اقتصادی قرار داشته باشند، گفت: ایجاد اشتغال و تولید با نگاه موجود در نظام بانکی ممکن نیست به همین دلیل باید به اصلاح و جراحی نظام بانکی نیز اقدام شود.

وی افزود: امروز بانک ها تمایلی به تولید ندارند در حالیکه با شرایط کنونی اشتغال و تولید نیازمند کمک بانکی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه اصلاح نظام بانکی کنونی مشکل است، گفت: جراحی نظام بانکی مشکل است اما چاره ای نداریم و باید این کار انجام شود.

آیت الله دژکام ادامه داد: ایجاد اشتغال و تولید منجرب به ازدواج جوانان می شود و به عبارتی دیگر اشتغال بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، گفت: امام(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نهادها و ارگانهایی را ایجاد کردند که برکت آنها امروز مشخص است.

وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین از برکات انقلاب است که امروز شاهد به بار نشستن آن هستیم زیرا بسیجیان همواره در صحنه های مختلف حضور دارند.

آیت الله دژکام تاکید کرد: بسیجی دارای خصوصیت های فراوانی است که اخلاص از جمله آنهاست زیرا بسیجی در راه خداوند کار می کند و طلبی از کسی ندارد.

نماینده ولی فقیه در فارس آزادگی را از دیگر خصوصیت های بسیج دانست و گفت: بسیجی آزاد است و وابستگی به چیزی ندارد و پیروی از ولایت نیز ویژگی بزرگ بسیجی است.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم مسئولین برای رفع مشکلات و کمبودها در اتاق های خود جلسه برگزار می کنند اما بسیجیان اردوهای جهادی تشکیل می دهند و راهی مناطق محروم می شوند تا شاید مسئولین نیز حرکتی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار