به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص)
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «رسول صادق» به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) از این رسانه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 23 November 2018

به گزارش تابناک قم، سیداحمد محمودی، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: برنامه ماه مجلس به این مناسبت تولید شده که ارتقاء معرفت مخاطبان نسبت به پیامبر(ص) به عنوان والاترین اسوه و الگو در این برنامه پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کیستی پیامبر و چرا باید از ایشان الگو بگیریم، جایگاه حضرت در قرآن به عنوان اسوه حسنه، جایگاه حضرت نزد امیرالمؤمنین(ع) و جایگاه حضرت در بین دانشمندان از دیگر اهداف این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف عنوان کرد: این برنامه از بخش‌های گفتار گوینده، گفت‌وگو با کارشناس حضوری، بخش روایی، گزارش، شعرخوانی و... تشکیل شده که محمدحسن جلالی به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده، حمید سوری به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام محمدحسن زمانی به عنوان کارشناس برنامه است.

وی از تولید برنامه رسول صادق به همین مناسبت خبر داد و افزود: این برنامه روز یکشنبه چهارم آذر ماه امسال مصادف با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) از ساعت 9 تا 11 پخش می‌شود.

محمودی با اشاره به پاسخ به شبهات در این برنامه گفت: محورهایی در زمینه آیات مربوط به جهانی بودن دین اسلام و رحمت للعالمین بودن پیامبر(ص) در این برنامه تبیین می‌شود.

وی یادآور شد: محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده،حجت‌الاسلام دکتر محمد حسین ایراندوست به عنوان کارشناس و جواد محمدی به عنوان گوینده این برنامه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار