فرمانده انتظامی آبدانان گفت: چهار قلیان سراهای متخلف در این شهرستان پلمپ و تعدادی قلیان جمع آوری شد.
کد خبر: ۶۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 28 July 2015
به گزارش تابناک ایلام ، سرهنگ علی مهری اظهار کرد: این قلیان سراها که به پاتوق افراد شرور تبدیل شده بودند، مزاحمت های فراوانی برای خانواده ها نیز ایجاد می کردند.

وی با اشاره به استمرار ارتقای امنیت اخلاقی در سطح شهرستان آبدانان افزود: پلیس مصمم است با افرادی که در صدد برهم زدن آرامش خانواده ها هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه جرم مراتب را به پلیس گزارش کنند.



*** سازمان های مردم نهاد بخشی از سرمایه های اجتماعی پلیس

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سازمان های مردم نهاد که در جهت امور خیریه و ارتقای فرهنگ ایرانی، اسلامی تلاش می کنند از سرمایه های اجتماعی پلیس محسوب می شوند.

سردار علی دولتی در نشست تخصصی توسعه تعامل با سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: امنیت ضامن بقای و پایداری یک جامعه سالم است که از مشارکت اقشار مختلف مردم و سازمان های دولتی و غیر دولتی بوجود می آید.

وی با تاکید بر جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد برای حفظ امنیت اجتماعی پایدار یادآور شد: در واقع اینگونه سازمان ها نقش روابط بین دولت و اقشار مختلف مردم را ایفا می کنند و لازم است فعالیت ارزشمند آنها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برجسته و بین مردم گسترش داد.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به فعالیت بیش از 380 سازمان مردم نهاد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اضافه کرد: امروزه با انتقال جرائم از فضای فیزیکی به فضای مجازی آسیب های زیادی از جانب اینترنت، ماهواره و شبکه های اجتماعی خانواده ها را تهدید می کند که مقابله و پیشگیری از آن نیازمند تلاشی همه جانبه و فراگیر است.

سردار دولتی همچنین خواستار توجه جدی سازمان های مردم نهاد به موضوعاتی چون احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از سرقت و نزاع و درگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار