رئیس پلیس راه استان همدان از راه اندازی باندغربی گردنه آوج خبرداد و گفت: تعریض جاده باید با رعایت نکات ایمنی همراه باشد.
کد خبر: ۶۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 28 July 2015

 رئیس پلیس راه استان همدان از راه اندازی باندغربی گردنه آوج خبرداد و گفت: تعریض جاده باید با رعایت نکات ایمنی همراه باشد.

به گزارش مهر؛سرهنگ مهدی شاکری با بیان اینکه علت بیشتر تصادفات در استان همدان عدم توجه به جلو بوده است، اظهار داشت: بیشترین تصادفات در گردنه آوج و آزاد راه همدان-ساوه اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه باند غربی گردنه اوج به زودی راه اندازی می شود، ابراز داشت: دوبانده شدن صرف مشکلی را حل نمی کند بلکه شکل تصادف عوض می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه در جاده هایی که دو طرفه هستند تصادف بیشتررخ به رخ اتفاق می افتد و احتمال واژگونی خودرو بالا می رود، عنوان داشت: همزمان با دو باند شدن جاده باید ایمنی راه نیز درنظر گرفته شود و اگر قرارباشد جاده جدیدی احداث شود اما پیچ تند و ایمنی رعایت نشود بی فایده است.

سرهنگ شاکری در ادامه با تاکید بر اینکه تعریض جاده باید توام با رعایت مسائل ایمنی باشد، بیان کرد: صرف توسعه راه کافی نیست و توسعه ای قابل قبول بوده که با رعایت موارد ایمنی همراه باشد.

وی ابراز داشت: همراه با دو باند شدن گردنه آوج باید پیچ های تند برطرف و راه های دسترسی و تقاطع ها بهسازی شود و بین باند رفت و برگشت جدا کننده ایجاد و در این صورت است که توسعه راه برای کاهش تصادفات جوابگو خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان همدان در ادامه با بیان اینکه درسه ماه نخست سال جاری تعداد فوت شدگان جاده های برون شهری استان همدان نسبت به مدت مشابه تغییری نکرده است، بیان داشت: هدف ناجا در سال جاری کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده ای است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار