مدل کار با کشاورز را هر بانک و هر سیستم مدیریتی بلد نیست و بانک کشاورزی در استان ایلام سبکی را یافته که می‌تواند با کشاورزان و مردم مدارا کند و دولت هم به خوبی از این بانک پشتیبانی می‌کند
کد خبر: ۶۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 27 July 2015

به گزارش تابناک ایلام، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در آیین معارفه مدیر ستاد بانک کشاورزی استان ایلام اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهم کشاورزی تامین کننده مالی این حوزه بوده و بانک کشاورزی تامین کننده مالی این حوزه است.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: قالب مردم استان ایلام از راه کشاورزی معیشت داشته و کارکنان این بانک به خوبی توانسته‌اند اعتماد مردم را جذب کنند و اعتمادی که مردم و کشاورزان و خانوارها به بانک کشاورزی دارند محصول تلاش مسئولان و کارکنان این بانک است.

وی ادامه داد: بانک باید مسایل اقتصادی را دنبال کند اما بانک کشاورزی به یک واحد اقتصادی اجتماعی تبدیل شده است و اولویت آن اجتماعی شده و رفع مشکل می‌کند به کرات در مجموعه استانداری و در جلسات مختلف ارباب رجوع داریم که علاقمندند بانک عامل خود را به کشاورزی تغییر دهند و در این راه اصرار دارند.

این مسئول اضافه کرد: مدل کار با کشاورز را هر بانک و هر سیستم مدیریتی بلد نیست و بانک کشاورزی در استان ایلام سبکی را یافته که می‌تواند با کشاورزان و مردم مدارا کند و دولت هم به خوبی از این بانک پشتیبانی می‌کند.

عسگری تصریح کرد: مجموعه مدیریتی استان با پشتیبانی دولت تدبیر و امید مسیر جدیدی را در فاز توسعه دنبال می‌کند و این مسیر توسعه نیازمند تامین کننده مالی به مراتب قوی‌تری است.

در دهلران فعالیت‌هایی در حوزه کشاورزی در حال روی دادن است که تغییر معاش در ایلام را فراهم کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: خوشبختانه امسال در حوزه خرید گندم یک شاکی در حوزه وصول مطالبات نداشتیم این در حالی است که در سنوات گذشته در این بخش با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم.

وی ادامه داد: منابع و مصارف بانک کشاورزی با هم همخوانی نداشته و دارای مصارف بالاست اما در قانون بودجه فرصت‌هایی برای بانک در نظر گرفته شده است که مطالبات را از مشکوک وصول خارج کرده و وارد شکل قانونی شود.

این مسئول اضافه کرد: اما با عنایت به نگاه جدید دولت به استان ایلام و رفع مشکلات نیز لازم است بانک‌ها مشارکت بیشتری را با دولت و مدیریت استان داشته باشند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار