رئیس هیئت سوارکاری استان فارس از برگزاری مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره به میزبانی شهر شیراز از یکم تا پنجم آذرماه ۹۷ خبرداد.
کد خبر: ۶۷۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 31 October 2018

تابناک فارس: شاپور طفیونی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان حضور یافته و در رشته‌های کمانگیری روی اسب، نیزه، شمشیر و کاباگ برگزار می‌شود که امیدواریم در این رقابت‌های جهانی فرهنگ اصیل ایرانی را به جهانیان معرفی کنیم.

شیراز میزبان مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره می‌شود

وی با بیان اینکه شیراز آماده برگزاری این رویداد فراملی است، افزود: با توجه به قالبیت‌های موجود در سوارکاری و وجود اسبان اصیل ایرانی فدراسیون اسب‌سواری مسابقات هنرهای رزمی جهانی را پذیرفت.

طفیونی تصریح کرد: محل برگزاری این دوره از مسابقات باشگاه سوارکاری و گردشگری سلطان است که در حال حاضر استانداردسازی این مجموعه ورزشی در حال مراحل پایانی است تا بتوانیم یک میزبانی خوب را نظاره‌گر باشیم.

رئیس هیئت سوارکاری استان فارس گفت: با توجه به به دستور امام جمعه و استاندار تمام دستگاه‌ها برای برگزاری این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده و اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز تمام امکانات موجود را در اختیار گذاشته است.

طفیونی همچنین خاطرنشان کرد: به منظور معرفی نفرات برتر رشته‌های هنرهای رزمی سواره در مسابقات جهانی که مقدمات میزبانی آن در استان فارس در حال تهیه است، مسابقات کشوری هنرهای رزمی سواره نیز با حضور سوارکاران استان‌های سراسر کشور و با حضور ناظران فدراسیون سوارکاری در روزهای پنج شنبه و جمعه دهم و یازدهم آبان 97 در مجموعه سوارکاری سلطان شیراز واقع در کیلومتر پنج جاده شیراز-کوار برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار