ویژه برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان در استان فارس اعلام شد.
کد خبر: ۶۷۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست خبری اعلام برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده و وظیفه تمامی مردم است که با حضور در این مراسم با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

وی افزود: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همگی باید از تمامی اصناف و قشر‌ها در این روز شرکت کنند و از دانش آموزان تجلیل کنیم.

رضایی ادامه داد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال راس ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه در سراسر فارس آغاز خواهد شد و مسیر‌های میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید دستغیب، خیابان ۹ دی و میدان شاهزاده قاسم و خیابان حضرتی به‌ عنوان مسیر‌های اصلی راهپیمایی در شیراز تعیین شده است.

وی اظهار کرد: محل تجمع در شیراز انتهای خیابان ۹ دی، بست شهید ایت الله دستغیب است.

رضایی از اجرای ۴۴۰ برنامه در سطح استان خبر داد و گفت: این مراسم با ایراد سخنرانی، قرائت قطعنامه و بیانیه دانش آموزی همراه است و افزون بر این در طول مسیر راهپیمایی غرفه‌های فرهنگی مستقر می‌شود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس گفت: برنامه فرهنگی از جمله مسابقه، نشست‌های علمی و بصیرتی در مدارس و فضا‌های آموزشی، نواختن زنگ استکبار ستیزی در آموزشگاه ها، مسابقه پیامکی، تجلیل از اساتید در روز ۱۲ ابان، اجرای نماهنگ توسط فضای مجازی و مسابقه عکاسی با عنوان لحظه ناب اقتدار بسیج اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: سخنران این مراسم دکتر منوچهر متکی است که با قرائت بیانیه این مراسم به پایان می‌رسد.

گفتنی است در تقویم رسمی کشور روز سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار