امام جمعه‌ فسا گفت: نمایندگان مجلس در انتخاب وزرای جدید با نگاه کارشناسانه ورود کرده و تصمیمی نگیرند که به ضرر مردم باشد.
کد خبر: ۶۷۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 27 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: دولت مسائل کشور را از مردم کتمان نکرده و مردم را نامحرم نشمارد.

وی افزود: نیاز است که مسوولان با مردم شفاف بوده و جز مسائل نظامی و امنیتی مربوط به کشور در بقیه‌ موارد پنهان کاری میان مردم و مسوولان نباشد چراکه در غیر این صورت شایعات زیاد شده و اعتمادها از بین می‌رود.

امام جمعه‌ فسا ادامه داد: انتخاب چهار وزیر در دستورکار بوده و این وزارت خانه‌ها تمام مسائل اقتصادی، معیشتی، کار، گرانی، به هم ریختگی بازار و... به آن‌ها مربوط بوه که تا کنون بی سرو سامان بوده‌اند.

جمالی‌زاده با اشاره به اینکه مجلس باید برای انتخاب وزرا با فکر و نگاهی کارشناسانه رای داده و در این امر تحت تاثیر چیزی قرار نگیرد، تاکید کرد: نمایندگان تصمیمی نگیرید که به ضرر مردم باشد.

وی مطرح کرد: توانایی‌های اشخاص معرفی شده باید موشکافانه بررسی و بدون هیچ مسائل جناحی و با در نظر گرفتن دغدغه‌های مردم، چالش‌های اقتصادی و فاصله‌های طبقاتی به آن‌ها رای داده شود.

امام جمعه فسا ادامه داد: افرادی باید به عنوان وزیر انتخاب شوند که دغدغه‌ حل مشکلات مردم را داشته‌ باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار