نماینده مردم میانه در مجلس:
نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به مشمول بودن قانون منع به کارگیری بازنشستگان برای آقای خدابخش گفت: گزینه‌های جایگزین مطرح شده ولی اینکه آقای چیت‌چیان تائید و یا معرفی شده، صحت ندارد.
کد خبر: ۶۷۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 25 October 2018

یعقوب شیویاری اظهار کرد: بحث تائید آقای چیت‌چیان به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی صحت ندارد و بنده چنین موضوعی را نشنیده‌ام.

وی افزود: بحثی که اخیرا در جلسه مجمع نمایندگان استان مطرح شده، معرفی گزینه‌های احتمالی برای استانداری آذربایجان‌شرقی بود که به احتمال زیاد نام آقای چیت‌چیان نیز مطرح شده است.

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه مطرح شدن نام آقای چیت‌چیان و قبول کردن خودش برای تصدی این پست یک پروسه متفاوت است، تصریح کرد: احتمال دارد که نام آقای چیت‌چیان مطرح شود ولی خودش قبول نکند ولی در کل اگر نامشان نیز مطرح شده باشد،گزینه بدی برای استان نخواهد بود چراکه او سال‌های سال در کار اجرایی بوده و وزیر شده است.

وی در پاسخ به اینکه آقای چیت‌چیان که از لحاظ سن و سال بیشتر از استاندار فعلی است و حتی رئیس‌جمهور او را به خاطر سن بالا کنار گذاشت، گفت: نه چنین چیزی قابل قبول نیست چراکه در حال حاضر کابینه آقای روحانی دارای افراد با سن و سال زیاد هم هست ولی اگر قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل آقای ایشان باشد، قطعا معرفی نخواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه افرادی مانند چیت‌چیان دارای تجربه بوده و با وجود آنها تعاملات زیادی ایجاد شده و قدرت استان بالا می‌رود، گفت: باز هم تکرار می‌کنم که آقای روحانی به خاطر سن و سال آقای چیت‌چیان را کنار نگذاشته است.

وی متذکر شد: باید فردی تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی را داشته باشد که توانایی قدرت اجرایی، مدیریت تیم و توانایی تبیین چیدمان مدیریتی را دارا باشد.

شیویاری با اشاره به اینکه بازنشستگی آقای مهرعلیزاده از استانداری اصفهان نیز این استان را متاثر کرده است، گفت: ما با رفتن آقای خدابخش مخالف هستیم ولی طبق شنیده‌ها از منابع موثق و خود آقای خدابخش، قانون منع به کارگیری بازنشستگان مشمول او نیز می‌شود و از این‌رو همه باید مطیع قانون باشیم.

وی در پایان با تاکید به اینکه افراد با قدرت مانند آقای چیت‌چیان و امثال او می‌تواند تعاملات زیادی با مجمع نمایندگان استان داشته باشد، افزود: هر استانداری که بتواند تعامل خوب با مجمع نمایندگان داشته و نگاه یکسان به سراسر استان داشته باشد، قطعاً کارهای موثر و مثبتی انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :