یزد - ایرنا - نهمین دوره آزمون بین المللی تافل TOEFL منطقه جنوب و جنوب شرق کشور روز شنبه در دانشگاه امام جواد علیه السلام یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 13 October 2018

سرپرست روابط بین‌الملل و آزمون‌های زبان دانشگاه امام جواد(ع) گفت: نهمین و دهمین دوره آزمون بین‌المللی TOEFL در روزهای شنبه و یکشنبه 21 و 22 مهرماه به میزبانی این دانشگاه در حال برگزاری است.
علی فرحانه ظرفیت مرکز برگزاری آزمون بین المللی تافل در استان یزد را 15 نفر اعلام کرد و ادامه داد: در آزمون امروز 11 نفر و برای آزمون فردا 6 نفر از استانهای فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و یزد شرکت دارند.
وی تصریح کرد: تاکنون دانشگاه امام جواد علیه السلام یزد میزبان بیش از 65 داوطلب آزمون بین المللی TOEFL از استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس و خراسان جنوبی بوده است.
فرحانه اضافه کرد: آزمونهای تافل برگزار شده در یزد از کیفیت لازم برخوردار بوده و صحت آن توسط سازمان ETS آمریکا مورد تأیید قرار گرفته است.
دوره یازدهم آزمون بین المللی تافل در تاریخ 28 مهرماه برگزار خواهد شد.
آزمون بین المللی تافل Test of English as a Foreign Language )TOEFL) آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون در بیش از 9 هزار دانشگاه و مؤسسه در بیش از یکصدو سی کشور جهان برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار