شرکت توسعه و عمران فردوس و بانک ایران زمین در سرمایه گذاری مشترک 8 میلیاردی با یک شرکت خودرو سازی در ایران،مقدمات اشتغال حداقل 300 نفر از جوانان تحصیلکرده استان خراسان جنوبی را برای دو سال آینده فراهم کردند.
کد خبر: ۶۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 26 July 2015

به گزارش تابناک مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و عمران فردوس (فدکو) اعلام کرد: کارخانجات خودرو سازی فردوس- اروند قرار است در منطقه ویژه اقتصادی فردوس که تقاضای آن از سوی شرکت توسعه و عمران فردوس / فدکو به رییس جمهوری ارایه و از دفتر رییس جمهوری به مهندس ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادیابلاغ شده است/ احداث و محصولات آن علاوه بر بازار ایران، به کشورهای همجوار به ویژه افغانستان و پاکستان و ترکمنستان و ازبکستان صادر شود.

مدیر روابط عمومی فدکو اضافه کرد: فدکو و بانک ایران زمین همچنین از طریق شرکت خودروسازی فردوس- اروند در یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت معتبر هندی - ایتالیایی سونالیکا برای ساخت تراکتورهای مدرن کار و باغی و زراعی به توافق رسیده اند که با تاسیس شرکت " تامکو" بزودی و تا قبل از پایان سال جاری، فاز اول مونتاژ سه مدل از این تراکتورها، در شهرک صنعتی سرایان و یا فردوس آغاز خواهد شد .

قرار است بزودی با دعوت از علاقه مندان به فروش و خدمات بعد از فروش این تراکتورها، تعمیرکاران تراکتورهای تولیدی با معرفی نمایندگی ها برای گذراندن دوره های آموزسی – تکنیکی به هندوستان اعزام شوند تا در کارخانجات معظم سونالیکا / SonaLika چگونگی سرویس و تعمیرات سریع تراکتورها را فراگیرند. شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی برای کار تعمیرات در نمایندگی های خارجی شرکت تامکو به کشورهای مشتری نیز اعزام خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار